Blei plutselig nervøs..

Monaponaa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Jeg er plutselig kjempe nervøs for at det ikke skal være noe liv i magen lenger.. Var det i begynnelsen i svangerskapet men det gikk over og jeg roa meg ned.. Nå har frykten kommet igjen. Lenge siden jeg har kjent mensenmurringer, men nå er de tilbake... jeg er 9+5 og håper dette er normalt....?
Og at jeg er bare tullete som tror det er noe gærnt. Jeg har ikke hatt noen sterke smerter eller blødninger :p
Jeg er fortsatt kvalm, brekninger, oppkast, ømme bryster - så har fortsatt symptomer ;)

Skal til ul neste fredag og kjempe redd for at det ikke er noe liv der...Er lenge til...

Jeg er plutselig kjempe nervøs for at det ikke skal være noe liv i magen lenger.. Var det i begynnelsen i svangerskapet men det gikk over og jeg roa meg ned.. Nå har frykten kommet igjen. Lenge siden jeg har kjent mensenmurringer, men nå er de tilbake... jeg er 9+5 og håper dette er normalt....?
Og at jeg er bare tullete som tror det er noe gærnt. Jeg har ikke hatt noen sterke smerter eller blødninger :p
Jeg er fortsatt kvalm, brekninger, oppkast, ømme bryster - så har fortsatt symptomer ;)

Skal til ul neste fredag og kjempe redd for at det ikke er noe liv der...Er lenge til...
Sikkert heeeelt normalt. Er 8+2 i dag og mine murringer kommer og går hele tiden. Heldigvis ikke no vondt i det hele tatt, men skvetter jo litt til når jeg merker en strekning. Skal til legen om en uke, vet ikke om legen har ultralyd, men skal prøve å finne hjerneslag.... Jeg er kjempenervøs og gira på en gang!!!

:-) er nok normalt.. men når noe dukker opp sånn så farer tankene noen ganger ;-)
Skjønner hva du mener om at du grugleder deg til det... samme her.. ;-) men blir så godt å få sett/hørt at det er liv inni der.. må være en lettelse!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Back
Topp