Ble strippet

Bondefruen

Forelsket i forumet
Ble strippet i dag, 39+4.
Håper jo inderlig det skjer noe, har kun hatt murringer enda å samboer er bombesikker på at det skjer i kveld! :) (Han har trodd det lenge) Å det er fullmåne i morgen.

Fler som har blitt strippet uten å være mer moden/ha fått mer åpning?

Jeg har ikke blitt strippet, men om babyen ikke kommer innen jm kontroll på fredag så skal jeg be om det. Sist uke var mormunnen myk og jeg går med 1-2 cm åpning.
Spent på om det funker da, du får gi oss rapport! :D

De sier jo det bruker å gi litt funksjon, iallefall når man er så tett opp under termin :)
Jeg er bare har 1 cm åpning å tappen var ca 1,5 cm lang. Kan jo hende, men er innstilt på å gå over :)

Håper det vil virke for oss begge :D

Har dere bedt om å bli sjekket for modning osv? Da jeg var hos jordmor i går (39+0) gjorde hun bare "de vanlige" tingene - blodrtykk, SF-mål og hjertelyd.

Jeg ba om å bli undersøkt å om at de strippet. De stilte ikke spørsmål en gang siden jeg har slitt veldig i sv.skapet.

Neste gang du skal dit (håper jo du får før) så kan du be dem strippe deg :) Det er ingen garanti for at fødselen starter men det kan framskynde om ikke annet :)

Har dere bedt om å bli sjekket for modning osv? Da jeg var hos jordmor i går (39+0) gjorde hun bare "de vanlige" tingene - blodrtykk, SF-mål og hjertelyd.
Jeg måtte spørre jm om hun kunne sjekke om jeg var moden. Var 39+1 da, og håper hun kan strippe meg på fredag (40+1) om han ikke har kommet :)

Jeg syns ikke det. Men det spørs kanskje om man har født før? Tror det skal "virke bedre" om det gjør vondt når de gjør det da..

:)
ok bare forventet det skulle gjøre vondt. Synes ikke det gjorde vondt å sjekke åpning. Kan nå være jeg slepper å strippes da.

Back
Topp