Sistemann kommer i September :)
Sistemann kommer i September :)
Ble strippet å tøyet godt idagtidlig. Har hatt sammentrekninger siden, med gode tak og litt vonde.. Noen sol har opplevd liknende? Utviklet det seg til fødsel eller bare dabbet av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble strippet å tøyet godt idagtidlig. Har hatt sammentrekninger siden, med gode tak og litt vonde.. Noen sol har opplevd liknende? Utviklet det seg til fødsel eller bare dabbet av?
Jeg ble strippet selv på torsdag.. hadde 1-2 cm. Ikke kjent no mer. Blir satt I gang til fredag!
Å! Lykke til
Gjør "alle" jordmødre dette hvis man spør? Jeg har aldri våget å spurt, og hun har aldri "tilbudt" seg å gjøre det (pleier de å gjøre det?) - selv om hun og jeg vil at jeg skal føde "i går" pga helsa mi kombinert med at jeg er alene med en TRAVEL 1 åring som ikke går i barnehage
Følte meg egentlig bare "mørbanket" der nede. Ikke stort mer en det. Fikk litt mer nedpress dagen etter. I dag har kynnerne begynt å ta seg opp! Så håper han kommer av seg selv. Hadde sånn ctg test I dag, men ble ikke sjekka om åpninga var blitt større:-/Fikk du noen sammentrekninger etterpå? Eller ble de ingenting?