Ble strippet og tøyet idag...

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Ble strippet å tøyet godt idagtidlig. Har hatt sammentrekninger siden, med gode tak og litt vonde.. Noen sol har opplevd liknende? Utviklet det seg til fødsel eller bare dabbet av?

Alle som strippet meg sa at det gav mer maserier og plager, men i noen få tilfeller kunne det hjelpe på fødsel.

Ble strippet selv i dag og har det likt som deg....kan svare deg i morgen :P

Ble strippet å tøyet godt idagtidlig. Har hatt sammentrekninger siden, med gode tak og litt vonde.. Noen sol har opplevd liknende? Utviklet det seg til fødsel eller bare dabbet av?

Å! Lykke til :)

Gjør "alle" jordmødre dette hvis man spør? Jeg har aldri våget å spurt, og hun har aldri "tilbudt" seg å gjøre det (pleier de å gjøre det?) - selv om hun og jeg vil at jeg skal føde "i går" pga helsa mi kombinert med at jeg er alene med en TRAVEL 1 åring som ikke går i barnehage :o :p

Jeg ble også strippet idag.. Masse ryggvondter nå i kveld.. Hadde 1,5 cm åpning men forsatt en del igjen av tappen viss det er det man kaller den ☺️ Med storebror ble jeg strippet på termin men fødte ikke før 7 dager etter

Å! Lykke til :)

Gjør "alle" jordmødre dette hvis man spør? Jeg har aldri våget å spurt, og hun har aldri "tilbudt" seg å gjøre det (pleier de å gjøre det?) - selv om hun og jeg vil at jeg skal føde "i går" pga helsa mi kombinert med at jeg er alene med en TRAVEL 1 åring som ikke går i barnehage :o :p

Vet ikke. Men skader ikke å spørre om du ønsker det :)

Her dabbet det helt av når jeg sovnet for kvelden. Å inatt har jeg faktisk sovet til en forandring :) Så nå er jeg spent på om alt bare er borte eller om det tar seg opp utover dagen.. Er rimelig klar for å helse på prinsessen nå :)

Her ble det jammen fødsel! Men er andregangsføden og hadde før stripping 3 gode cm som lett lot seg tøye til 5 cm.... Minimalt med skjededel og myk konsistens (sitat jordmor: "Dette er som smør!") og hodet godt festet... Vet ikke om det hadde noe å si!

Back
Topp