Ble "spådd" igår..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg bruker vanligvis å være skeptisk til slike ting, men denne dama har hatt rett i så innmari mye. Hun blir spurt f.eks om hun kan se noen mistede nøkler, og hun kan da beskrive hvor disse nøklene ligger - og det stemmer!
Så, jeg prøvde lykken ;)

Jeg ble spådd å få ei jente, noe som stemmer med magefølelsen. Alt ville gå bra, og jenta blir født den 18 eller rundt kl 18 den dagen hun kommer..

Så nå er jeg såklart veeeldig spent på om hun har rett denne gangen også :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Spennende!
Er dette en du kjenner privat, eller en som jobber med dette.

Tror ikke hun jobber med det, og kjenner hun ikke, men hun er i termingruppa til eldstemann på Facebook :):)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Blir arti å se om hun har rett da :)

Jeg ble spådd av ei på forumet her, hun trengte et bilde av meg. Jeg spurte om når jeg kom til å bli gravid, hun følte april/mai. Om dey var en tilfeldighet at det stemte vet heg ikke. Men synes sånnt er litt gøy ^^

Jeg ble spådd av ei på forumet her, hun trengte et bilde av meg. Jeg spurte om når jeg kom til å bli gravid, hun følte april/mai. Om dey var en tilfeldighet at det stemte vet heg ikke. Men synes sånnt er litt gøy ^^

Ja det er kjempegøy :D Jeg ble spådd jente under sist svangerskap også, det stemte jo. Men å kun spå jente/gutt kan jo også være veldig flaks ;) Mest spent på om denne babyen kommer den 18, eller rundt kl 18 :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Hvem på forumet er dette da? Spent jeg nå...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Takk :) jeg ble spådd av svigermor i slutten av april, hun sa jeg kunne være gravid... Også gikk jeg og tenkte. En natt i mai, når jeg lå og sov så spurte jeg min underbevissthet om det er noen der. Og fikk se bilde av en baby :) det var to-tre dager før jeg testet meg.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Spennende å se da :)

Også blitt "spådd" :D :P Flere ganger.

To stk sa jeg fikk i slutten av des. Der sa de jente og gutt. (var to stk som spådde da)

Nå for par dager siden fikk jeg 20 jan og jente. Så har stor tro på jente denne gangen også, men blir selvfølgelig glad for hva det blir uansett :D :P

Back
Topp