ble skremt jeg.

sol-stråle

Elsker forumet
i dag da jeg var på jobb fikk jeg plutselig vondt i magen... og omtrent samme tid ringte legen min , flaks tenkte jeg, men da jeg sa at jeg hadde hatt noen smerter i det siste som jeg synes var voldsom plagsomme og + at jeg plutselig hadde fått vondt i magen likefør han ringte, sa han at jeg måtte dra hjem fra jobb og legge meg...visst det skulle bli vannavgang måtte jeg ringe fødestua, da bøe jeg redd da, grår lenge etterpå, vil jo ikke miste, så nå har jeg ikke gjort noen ting.skal til legen i morgen på undersøkelse, mulig til sykehuset på ul.må innrømme jeg ble skremt..[8|][&o]

huff..
håper det går bra...

Uff sånt er så ekkelt!!!!!!![:o]
Ønsker deg lykke til i morgen!
Trøsteklem.

slike smerter har jeg også hatt nesten så jeg svimte av.. og så intens... men de var ikke farlig bare j.. vondt legg deg ned og slapp av så går det helt sikkert bra skal du se...

Legen tar sikkert sine forhåndsregler, og vil ikke utsette deg for unødvendig belastning.. Alt er sikkert bra med deg! Må ha en fenomenal lege du da, som ringer deg og som tar deg inn så fort! Ikke mange som får så god oppfølging tror jeg..

jeg har en kjempå snill lege,men jeg hadde bedt ham ringe meg altså...... har hatt samme lege i over 10 år så han kjenner meg godt...

Godt at legen passer på deg!! Håper alt er bra med babyen da, du må fortelle oss hvordan det går i morra!! Lykke til [:)]

huff.....aldri koselig å få slike beskjeder.
Ønsker deg kjempe masse lykke til til legen[:)]

Back
Topp