Ble skremt i dag!!

Dreamer79

Betatt av forumet
Skal si jeg fikk den store skjelven i dag tidlig (kl er 7timer forran Norge her jeg er):eek:
Jeg er gravid 9+2 etter ivf, og har merkelig nok følt meg så trygg på at alt er bra hele veien...har vært så rolig! Men på første doturen i dag blødde jeg:eek: Ikke så mye, men nok til at det drypte litt friskt blod!
Jeg ble supernervøs!! Tok meg ikke tid til å dusje engang... Bare ringte legen og fikk time til ul asap.
Og der var det fortsatt et sterkt bankende hjerte, og gullet hadde vokst perfekt siden sist:)
Alt så bra ut, og legen kunne ikke si hvorfor jeg hadde blødd. Og det har heldigvis stoppet nå:) Jeg fikk en ekstra injeksjon progesteron for sikkerhets skyld!
Så nå er jeg superlettet, men fortsatt litt skremt....Tror tryggheten jeg hadde forsvant litt i dag gitt:rolleyes:
Jammen glad de ikke feirer jul her nede, og hadde åpent i dag... Jeg ble jo hysterisk:rolleyes:
Tipper jeg kommer til å være nervøs frem til neste scan 12. Januar!!

Slikt er skummelt, men godt du fikk en sjekk og at alt er bra :)

Med forje begynte jeg å blø 1 uke før termin og fylte vel godt over 1 bind. Der satt jeg 19 år og lettere nervøs. Men heldigvis krevde legen at føden skulle ta meg inn til sjekk og alt var bra jeg bare åpnet meg :) men skummelt før man får beskjed om at alt er bra.

Åååå så godt å høre :) godt du blir tatt vare på!

Slikt er skummelt, men godt du fikk en sjekk og at alt er bra :)

Med forje begynte jeg å blø 1 uke før termin og fylte vel godt over 1 bind. Der satt jeg 19 år og lettere nervøs. Men heldigvis krevde legen at føden skulle ta meg inn til sjekk og alt var bra jeg bare åpnet meg :) men skummelt før man får beskjed om at alt er bra.

Kjempeskummelt! Man er liksom så hjelpesløs! Og de små i magene våre betyr hele verden for oss:)

Så bra du fikk sjekket det opp med en gang og at alt var bra ;) ♡♡

Back
Topp