Ble skravlekonkurransen for mye....

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
....for alle her, eller har vi gått inn i ventebobla for fullt? Sååå stille har det ikke vært her før :p Flere har født også. Hva med en oppdatering? Hva gjør du nå om dagen? :)
 
Ser sånn ut ja [emoji23] jeg venter enda. En uke igjen til termin. Formen har tatt seg veldig opp igjen de siste to dagene, både med søvn og bekken, så nå nyter jeg egentlig bare å pusle litt rundt disse permisjonsdagene :) slapper mye av, men er en tur i stallen og går tur med hunden i skogen hver dag. Går ikke så fort lenger da, men er godt å være ute :)
 
Er på barsel, hatt noen tøffe dager men håper på hjemreise i dag :)
 
Her har bekkenløsningen blitt byttet ut med bihulebetennelse. Begynner å savne bekkenløsningen.. [emoji14]
 
Jeg er skikkelig i ventebobla. Ikke lyst til å gjøre noe som helst, eller orker ikke kanskje... 4 dager til termin, men med storesøster som kom 7 dager før termin føler jeg meg på overtid. Skikkelig. Er møkkalei nå, er for tung og bekkenet er vi ikke venner med lengre. Vil ha baby nå :)
 
Her har det vært litt hektisk noen dager nå.. Eller, hektisk er kanskje å ta i. [emoji14] Men det var så fine dager å være ute i, så jeg prioriterte det, og så har det vært en del siste-liten-ærender da jeg plutselig kom på at det er enklere å ha det unnagjort før jeg har en baby på puppen hele dagen [emoji23] Så litt ufrivillig roligere BV-periode for min del [emoji14] Synes dagene går så fort selv om det alltid føles som jeg ikke har utgjort noe særlig i løpet av dagen [emoji14]
 
ynes dagene går så fort selv om det alltid føles som jeg ikke har utgjort noe særlig i løpet av dagen
emoji14.png
Kjenner meg veldig godt igjen!
 
Last edited:
Her har det vært litt hektisk noen dager nå.. Eller, hektisk er kanskje å ta i. [emoji14] Men det var så fine dager å være ute i, så jeg prioriterte det, og så har det vært en del siste-liten-ærender da jeg plutselig kom på at det er enklere å ha det unnagjort før jeg har en baby på puppen hele dagen [emoji23] Så litt ufrivillig roligere BV-periode for min del [emoji14] Synes dagene går så fort selv om det alltid føles som jeg ikke har utgjort noe særlig i løpet av dagen [emoji14]

Ja, hvor blir der egentlig av dagene nå?? Synes ikke jeg gjør så mye, men dagene går så fort!
 
Jeg føler virkelig at jeg er i en boble for tiden. Alle her og på face føder og jeg har fortsatt ikke skjønt at det bor en baby inni magen :p
 
Venter.. termin om17 dager og begynner å bli en smule utålmodig:p ellers ingen større plager enn kynnere og nedpress :)
 
Her prøver jeg å få unna småting før babyen kommer, og dagene flyr av sted :) Formen er ikke så god siden jeg har så vondt i en hofte og magen sprenger veldig. Jeg beveger meg derfor ikke så fort og må sitte mye tilbakelent for å hente meg inn igjen. Så alt går i sneglefart. Hun festet seg også denne uka så nå har jeg fått oppleve nedpress også :) Men jeg nyter ventetiden likevel, og det virker surealistsk at om få uker så er det en baby her :woot:
 
Her lever jeg i barsel bobla. Har aldri fått før uke 40 før, så det at han her kom i uke 37 var sjokk...
 
Her er vi også i en boble :) :)

Leverte for første gang storebror i bhg med lillejenta på slep i dag. For et kaos om morgenen!!! [emoji3][emoji3][emoji3]
 
Nå er min skjulte blitt borte igjen :( syns disse oppdateringer er skikkelig dritt) syns også jeg så i går vi har fødeliste på skjult [emoji38] det hadde jeg ikke fått med meg! Det er jo mange som har født jo [emoji7]
 
Her er vi også i en boble :) :)

Leverte for første gang storebror i bhg med lillejenta på slep i dag. For et kaos om morgenen!!! [emoji3][emoji3][emoji3]
Det gjorde jeh på tirsdag også.. hjelpes.. må jo opp sååå tidlig for å rekke bhg før 9.30 :) nesten (bare nesten) så jeg håper mannen blir sykmeldt litt til
 
Back
Topp