ble sjokkert ista!!

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
jaa jeg VET dere hater sånne "Vet dere hva jeg så idag" - tråder. men da er det bare å la være å lese [:)] .. jeg har enda vondt inni meg :(

Mens jeg satt ute i bilen med motorn på for å holde varmen mens sambo var inne på butikken parkerte en dame bilen foran vår, med en unge på alder med min.. 1 år pluss minus.. -hun låste bilen og gikk inn på butikken mens ungen satt der alene uten varme på i det hele tatt.. hun var borte i MINST 15 minutter for da kom sambo ut og vi dro hjem. jeg har enda dårlig samvittighet og vondt inni meg for at vi ikke ventet med å dra til moren kom tilbake til bilen, gudene vet hvor lenge ungen satt der alene i kulda:( ..

Og det er da jeg lurte på hvorfor dere dro...
Jeg hadde iallefall venta til mora kom tilbake..

kan hende varmen sto på da, fins biler der varmeanlegget kan stå på selvom motoren ikke går... 

Det jeg er lei av er ikke å høre om alt det fæle folk ser, men at dere ikke gjør noe annet med det enn å fortelle det på BV.

Hvis dere blir så sjokkert så gjør noe da!

var en minst 20-30 år gammal bil så tviler på det var noe varmeapparat som sto på der.

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ja jeg har vondt i magen enda pga vi ikke venta til hu kom tilbake, legger meg flat der for det burde vi gjort selvom det ikke er mitt ansvar at ungen satt der alene. Men det er ikke stort å få gjort med det nå. Håper moren ikke gjentar det igjen [:(]

ORIGINAL: Marinah

ja jeg har vondt i magen enda pga vi ikke venta til hu kom tilbake, legger meg flat der for det burde vi gjort selvom det ikke er mitt ansvar at ungen satt der alene. Men det er ikke stort å få gjort med det nå. Håper moren ikke gjentar det igjen [:(]

viss alle bare skulle tenkt på sitt eget ansvar så hadde det vært en enda verre verden å bo i.. men nå veit du at neste gang så venter du til mora kommer tilbake[:)]

ORIGINAL: fairy

Det jeg er lei av er ikke å høre om alt det fæle folk ser, men at dere ikke gjør noe annet med det enn å fortelle det på BV.

jeg forteller ike på BV for å være jævli heller da, jeg synes bare det var utrolig sjokkerende og ansvarsløst av moren å la den lille sitte der ute så lenge. og jeg legger meg flat som sagt fordi jeg burde ventet til hun kom tilbake, men regnet virkelig med at hun ikke skulle på en halvtimes handletur med ungen på 1 år ca i bilen. :/

ORIGINAL: Torben sin mamma

viss alle bare skulle tenkt på sitt eget ansvar så hadde det vært en enda verre verden å bo i.. men nå veit du at neste gang så venter du til mora kommer tilbake[:)]

Sant det. som sagt har jeg enda vondt i magen pga den lille som satt der og jeg angrer veldig på at vi ikke ventet :(

jeg syns ikke dette var sånn *OMG ER DET MULIG GREIE* egentlig...

jeg selv ville tatt med ungen inn uansett, men i mange biler tar det litt tid før bilen blir kald.[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

jeg forteller ike på BV for å være jævli heller da, jeg synes bare det var utrolig sjokkerende og ansvarsløst av moren å la den lille sitte der ute så lenge. og jeg legger meg flat som sagt fordi jeg burde ventet til hun kom tilbake, men regnet virkelig med at hun ikke skulle på en halvtimes handletur med ungen på 1 år ca i bilen. :/

Var det femten min eller en halvtime? Satt du i bilen en halvtime?

jeg satt i ca 15 min.. og ungen satt der 15 min. skrev litt rart ser jeg. det jeg mente var at vi dro fordi jeg regnet med at moren kom fort tilbake, og ikke la ut på en halvtimes tur med ungen i bilen :) men jeg vet jeg burde ventet ja.. skulle ønske jeg kunne gjort noe med det nå :(

Ja for f....!

ORIGINAL: EricaJenta

jeg syns ikke dette var sånn *OMG ER DET MULIG GREIE* egentlig...

jeg selv ville tatt med ungen inn uansett, men i mange biler tar det litt tid før bilen blir kald.[:)]

Er helt enig med deg. Og hva hadde det hjulpet om hun satt der til moren kom tilbake? Om jeg hadde vært inne på nærbutikken og noen hadde skjelt meg ut fordi ungen satt i bilen,så hadde jeg seriøst håpet hun hadde gode joggesko på seg.

vet at svaret ikke var til meg, men jeg ville ikke sjelt ut moren uansett. hadde jeg ventet hadde det kun vært for å se at ikke ungen måtte sitte der kjempe lenge alene og fryse.

Jeg mener ikke at du gjør det for å være jævlig, jeg bare lurer på hvorfor du føler at du må fortelle hvor sjokkerende det var når du ikke løftet en finger for å endre en, for deg, uholdbar situasjon.

De fleste er flinke til å snakke om at ting er så sjokkerende, de færreste gjør noe for å bedre situasjonen.

Var det femten min eller en halvtime? Satt du i bilen en halvtime?

jeg satt i ca 15 min.. og ungen satt der 15 min. skrev litt rart ser jeg. det jeg mente var at vi dro fordi jeg regnet med at moren kom fort tilbake, og ikke la ut på en halvtimes tur med ungen i bilen :) men jeg vet jeg burde ventet ja.. skulle ønske jeg kunne gjort noe med det nå :(

Tror ikke det hadde hjulpet om du sa noe til moren jeg. Synes ikke man skal ta sånne saker i egne hender. Og du vet jo heler ikke om hun kom ut rett etter deg. Du vet ikke om ungen sov heller?

jeg så ungen som satt der(var fremovervendt sete så kunne se han hele tiden), han var våken og så rundt seg hele tiden.. jeg ville som sagt aldri sagt noe til moren for å sjelle henne ut. Men jeg angrer på jeg ikke ble igjen å "passet på" at han ble sittende der alene å fryse lenge :(

Forresten, vi har en 2004-mod bil, og det blir kaldt inni bilen etter 2-3 minutter etter motoren er slått av! Håper ungen var godt kledd! Biler er jo ikke isolert da [8|]

Jeg mener ikke at du gjør det for å være jævlig, jeg bare lurer på hvorfor du føler at du må fortelle hvor sjokkerende det var når du ikke løftet en finger for å endre en, for deg, uholdbar situasjon.

De fleste er flinke til å snakke om at ting er så sjokkerende, de færreste gjør noe for å bedre situasjonen.

ja jeg har skrevet flere ganger nå at det var feil av meg og dra før moren kom tilbake, jeg burde ventet.. og jeg har skikkelig dårlig samvittighet for det nå, jeg ser jo at det var feil å dra.. men trenger vel ikke bli hengt fordet? det var tross alt ikke jeg som gjorde det verste her synes jeg [&:]

ORIGINAL: neselo

Forresten, vi har en 2004-mod bil, og det blir kaldt inni bilen etter 2-3 minutter etter motoren er slått av! Håper ungen var godt kledd! Biler er jo ikke isolert da [8|]

ja vi har vel 2002? og den blir og fort kald.. og dette var en bil fra 1980 tenker jeg. så tviler på den holdt seg så varm [:(]

Back
Topp