Ble satt tilbake ei uke

Qvini

Glad i forumet
Da har jeg vært på ny ultralyd!! Det fikk jeg se en bitte liten baby som lå å sov ❤️ hun rista godt på magen min etter at vi hadde sett at alt sto bra til med babyen :D så fikk jeg se masse bevegelser, det er det mest fantastiske jeg har sett!! Og fikk høre hjertesalget som var på 177 slag i minuttet ❤️ImageUploadedByBV Forum1428751420.493626.jpg

Nååh så nydelig :D :D for en herlig liten skatt <3 å for en flott opplevelse å se :D :D
Hvor langt er du på vei nå? Skal på ul neste uke å er da minst 11 uker :) så spent på hvor mye bamsemumsen har utviklet seg :)

Jeg mente jeg var 11+3 siden sist ul, og ble så satt til 10+4 :) men er vel litt fram og tilbake i denne tiden? :)

Hadde du innvendig eller utvendig ul?

Jeg hadde innvendig!! :) jeg også var kjempe nervøs!! :( tror man er det uansett!! Men skal nok gå bra i det første tilfeller :)

Jeg hadde innvendig!! :) jeg også var kjempe nervøs!! :( tror man er det uansett!! Men skal nok gå bra i det første tilfeller :)

Så fin ❤ Kan jeg spørre om hvorfor du hadde innvendig? Jeg hadde utvendig i uke 9, da så legen alt. Trodde man bare hadde innvendig helt i begynnelsen? :)

Fordi hun sa at da så de nakken, nesebein osv bedre enn det hun ville utvendig! Og så er jeg gravid for første gang så livmoren min er veldig langt nede enda! Mener også at det er veldig vanlig med innvendig fram til etter uke 12 :)

Så fiiiin!

Helt vanlig med innvendig ja, sist tok jeg ul i uke 13 og fikk også innvendig da i tillegg til utvendig. Så mere innvendig den gangen.

Helt vanlig med innvendig så tidlig, for at de skal få se alt bedre :) så herlig, gleder meg til uke 12 nå! :D

Så nydelig <3

Eg skulle gjerne hatt innvendig UL, men det hadde ikkje dei der eg var. Derfor fekk ikkje vi sett så godt. Egentlig berre konstatert at der var hjerteslag, dansing og at mensterminen min stemte sån ca :-)

Back
Topp