Ble satt igang i dag!

Lykkepjuska

Elsker forumet
Nå ligger jeg innlagt på føden.. :-) Har fått ballongkateter og det murrer "godt" nede i magen. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, men max 3 dager så er babygutten min født! <3

Skulle egentlig bli satt igang i morgen, men sykehuset hadde så mange igangsettelser, så da var jeg den heldige vinneren av dagens igangsettelse! Hurra! :-D Jeg har sovet så godt i natt, for jeg visste jo ikke noe om dette.. :-)

Nå håper jeg på at ting skjer passe fort!

• Liker
Reactions: RAB
Spennende! Lykke til med det nært forestående :)

Så spennende!! :) Masse lykke til!!<3

Spennende ! masse lykke til !

ååååh, så spennende søta!!!!

Snart har du prinsen din hos deg <3

Masse lykke til :D

Lykke til :-)

lykke til!:)

Så spennende,håper du får en kjempe flott opplevelse,og tenk at du snart har han i armene :) Lykke lykke til!

ojoj! så spennende! hold oss oppdatert!

Masse lykke til! Kanskje ligg han i armanen hennes nu;)

Lykke til :-) Satser på det går fortere enn 3 dager da...det var lenge :-)

åssen ligger du ann??:)

Oppdatering:

Tok ut ballongen på morgningen i går. Hadde da to cm åpning, og to cm livmortapp igjen. Fikk så modningspille(cytotec). Hadde en del sammentrekninger i går, men ikke noe regelmessig. På kvelden ble jeg strippet skikkelig av en mann, han var hard, rå og brutal, -akkurat det jeg trengte! Fikk en cm større åpning. I natt hadde jeg rier med fem minutters mellomrom, ikke veldig vondt men nok til at jeg ikke fikk sove. De var heller ikke effektive nok. Så fikk morfin og sov til 9 i dag. Da jeg våknet hadde jeg 38*c i feber og halsvondt m/skikkelig surklehoste! Noe ordentlig drit, for føler meg ikke helt fit for fight! :-( Fikk ny tablett i nå, så da bare venter jeg på sterke rier og forhåpentligvis bedring i allmenntilstanden. Må kvinne meg opp nå! For i dag skal han ut! Det har de lovet meg! :-D

Håper det blir litt fortgang i sakene nå da ;)
Fortsatt lykke til, og god bedring med halsen:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Back
Topp