¤Woolfmother¤
Forumet er livet
jeg trodde jo at man bare fikk stønad til barnetilsyn ett år! Vet ikke hvorfor, men stussa i alledall ikke når jeg ikke fikk det lenger. Fikk aldri noe svar på stønad til utdanning da jeg søkte i fjor så jeg trodde ikke jeg infridde krava dems. Og dermed har jeg lat det ligge. men så fikk jeg vite her inne at jeg kunne søke på nytt. Ringte NAV, og fikk hjelp til det jeg trengte, leverte søknaden på kontoret, i postkassa fordi det var laaang kø og jeg skulle på jobb. Ringte forrige uke fordi jeg ikke hadde hørt noe. Men NEIDA, de hadde ikke fått noen søknad! Så jeg gikk innom kontoret (hun jeg snakka med i tlf sa det) hun jeg traff på kontoret hun ble SÅ OPPGITT over hun jeg hadde snakka med på tlf "de der har altså ingen oversikt over noe" og massevis av blabla.
Endte med at jeg fikk med nye søknadspapirer for å søke på nytt. De har lovet meg at jeg skal få prioritering. Ringte igjen til NAV og snakka med nok en dame, jeg mangler nemlig èn lønnslipp, men hun sa at det var ikke dems problem og de kunne IKKE prioritere meg og at søknaden tidligt ble behandla i FEBRUAR!!?? Jeg søkte i Oktober. Spurte om jeg fikk etterbetalt fra oktober da, men NEHEI, de kunne ikke påta seg sånt![8|]
Gikk innom på kontoeret igjen da, i dag tidlig, men hun lovte meg nok engang at den ville bli prioritert og at jeg skulle få tilbakebetalt alt!
Er det rart at det blir surr der sier jeg bare assa!
Endte med at jeg fikk med nye søknadspapirer for å søke på nytt. De har lovet meg at jeg skal få prioritering. Ringte igjen til NAV og snakka med nok en dame, jeg mangler nemlig èn lønnslipp, men hun sa at det var ikke dems problem og de kunne IKKE prioritere meg og at søknaden tidligt ble behandla i FEBRUAR!!?? Jeg søkte i Oktober. Spurte om jeg fikk etterbetalt fra oktober da, men NEHEI, de kunne ikke påta seg sånt![8|]
Gikk innom på kontoeret igjen da, i dag tidlig, men hun lovte meg nok engang at den ville bli prioritert og at jeg skulle få tilbakebetalt alt!
Er det rart at det blir surr der sier jeg bare assa!