Ble redd nå.....

Nullenusken

Forumet er livet
Ble plutselig akutt dårlig her....

Begynte å svette noe helt sinnsykt her, mens jeg veksler mellom å føle meg varm og kald....
Hovedsakelig føler jeg meg varm....
Ble og akutt ekstrem-kvalm, svimmel, hodeverk og ble brå-trøtt....
Alt sammen samtidig og uten forvarsel....
Fikk til slutt bokstavelig krabbet meg i seng, og ligger nå under dyna og er redd og like dårlig....
Ble redd nå.....

Min kjære er på tur i Polen, så jeg er alene hjemme frem til søndag....
Hva skjer med meg? Kan da ikke være normalt?

Kjenner forresten spark i magen nå, så der er det liv hvertfall.....

Kan desverre ikke hjelpe deg...men god bedring klem til deg i alle fall[:)]

blodtrykksfall?? det hadde jeg masse av når jeg var gravid. trodde jeg skulle svime av[&o] jeg ville hørt om ikke noen kunne vært med deg eller ringt føden viss du blir verre eller ikke blir bedre.

ORIGINAL: Lissyjane

Helt sikkert akutt blodtrykksfall! Kjempeekkelt[&:]

Da må det være EKSTREMT lavt nå! Var 90/55 på onsdag.....

ORIGINAL: Nullenusken

jeg hadde veeeldig lavt blodtrykk i svangerskapet, men når jeg satt så kunne jeg plutselig få blodtrykksfall så da måtte jeg bare legge meg rett ned.. er skikkelig ekkelt det der[&:] men viss du ikke blir bedre eller viss du blir verre så ville jeg ringt føden.. man vet jo aldri[8|]

god bedring[:)]

ORIGINAL: SweetCherry

ORIGINAL: Nullenusken

jeg hadde veeeldig lavt blodtrykk i svangerskapet, men når jeg satt så kunne jeg plutselig få blodtrykksfall så da måtte jeg bare legge meg rett ned.. er skikkelig ekkelt det der[&:] men viss du ikke blir bedre eller viss du blir verre så ville jeg ringt føden.. man vet jo aldri[8|]

god bedring[:)]

Takk! Håper jeg slipper å oppleve dette igjen!
Noen tips for hvordan jeg kan øke blodtrykket? Evt hvertfall normalisere det nå?
Orker ikke denne kvalmen....

var på sykehuset pga det samme for noen uker siden, blei dritredd jeg og for det var så utrolig ekkelt! varm og kald om hverandre og svettet, måtte sette meg ned på gulvet (sto å laget middag til meg og litja) å endte med at jeg måtte på sykehuset å ta CTG for å sjekke om alt var bra. bar bt på 100/50 og puls på 100, jeg bruker å ha 120/70 og puls på 80 til vanlig å de konkluderte med at dette var da årsaken til anfallene. skjønner du blei drittklein når du har målt så mye lavere enn det jeg gjorde da.

Vurderer kontinuerlig om jeg skal ringe føden, men har uansett ingen mulighet for å komme meg dit....
Hvor lang tid skal det ta før man blir god igjen?

Jeg fikk det pga epiduralen da jeg tok KS. Da var jeg i 77/42. Herregud så kvalm jeg var! Og jeg ble dødstrøtt etterpå. Takk og lov at jeg skulle på oppvåkningen sånn at noen andre tok seg av babyen! Jeg var jo under overvåkning slik at jeg fikk kvalmestillende og blodtrykkshevende der og da, men det satt i noen timer. Etter jeg hadde sovet ble det bedre. Ring føden og hør med dem uansett! Kan jo være noe annet. Og om du ikke kan komme deg inn der, så kan det jo være de har gode tips til hva du bør gjøre - spise kanel eller noe???

Back
Topp