Ble plutselig så usikker ang vogn

Jeg syns den funker fint til gutt. Men hvis du vil ha den blå, så spiller det jo ingen trille hva jeg syns :p

Håper de vil bytte den for deg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi.
For meg så spiller det en liten trille hva du synes, for jeg vet ikke om jeg orker å gjøre så mye ut av det.
Mulig det bare er hormonene mine som er på tur :p
Det jeg tenker er at hvis andre tror det er jente jeg går å triller på så kan nok et nybakt mammahjerte ta det ille opp med mye hormoner der også :p Hihi

Hihi.
For meg så spiller det en liten trille hva du synes, for jeg vet ikke om jeg orker å gjøre så mye ut av det.
Mulig det bare er hormonene mine som er på tur :p
Det jeg tenker er at hvis andre tror det er jente jeg går å triller på så kan nok et nybakt mammahjerte ta det ille opp med mye hormoner der også :p Hihi
Hva folk tror kan man ikke tenke på.. jentungen hadde helt rosa vogn når hun var liten og kun rosa klær, likevell sa de han og tippet at det var gutt.. lurer litt på hva de tenker med da? :p

Hva folk tror kan man ikke tenke på.. jentungen hadde helt rosa vogn når hun var liten og kun rosa klær, likevell sa de han og tippet at det var gutt.. lurer litt på hva de tenker med da? :p
Hihi, jo da, jeg kan ikke la det styre valget.
Men jeg synes jo absolutt at den blå er det beste valget til gutt ;)
Lilla er jo ikke typisk jentefarge, og når det kommer en liten knall oppi i tøffe blå gutteklær og mange andre blå/grønne detaljer, så tenker jeg det vil se rimelig bra ut det også ;)
Kjenner hormonene er ikke like på strå i dag som i går, kanskje jeg klarer å tenke mindre hysteriosk på det i dag :p
Får se om jeg får noe svar på mailen og dulle litt med alternative tepper osv i vogna og se.
Jeg ser det ikke som total krise om jeg ikke får meg blå vogn ;)

Jeg var en tur innom Barnas Hus i dag og tenkte jeg skulle sjekke ut denne blåfargen.
Men de hadde jo selvfølgelig ikke vogna inne i den fargen enda.
Kom i snakk med hun som er vognansvarlig der og forklarte meg.
Hun sa hun hadde fått mailen men ikke rukket å svare enda.
Og det var ingen problem å få bytte. :)

Hun bestilte nå en vogn i blå til meg, men jeg skulle få se fargen før jeg bestemte meg endelig :)
Hun regnet med å ha den i slutten på nest uke.
Så nå ser det ut som det blir blå vogn på meg likevel :D
Håper bare ikke fargen varier mye i fra bilder jeg har sett.

Jeg var en tur innom Barnas Hus i dag og tenkte jeg skulle sjekke ut denne blåfargen.
Men de hadde jo selvfølgelig ikke vogna inne i den fargen enda.
Kom i snakk med hun som er vognansvarlig der og forklarte meg.
Hun sa hun hadde fått mailen men ikke rukket å svare enda.
Og det var ingen problem å få bytte. :)

Hun bestilte nå en vogn i blå til meg, men jeg skulle få se fargen før jeg bestemte meg endelig :)
Hun regnet med å ha den i slutten på nest uke.
Så nå ser det ut som det blir blå vogn på meg likevel :D
Håper bare ikke fargen varier mye i fra bilder jeg har sett.
Det ordner seg alltid for snille jenter

Termin 26.juli med guttene mine :)

Så bra:)

termin 21.07.2013

Så bra da! Det er god service! =)
Ja jeg vil si det er god service :)

Fikk nettopp Leander himmelen til vugga også i posten fraktfritt da jeg sendte mail til dem at den ikke var å få tak i på den lokale butikken men at den kunne kjøpes på nettbutikken men da kom jo frakt i tillegg. ( må nevne at vi snakket med ei som ikke hadde peiling i butikken da. Hun visste jo ikke hvordan en Leander vugge så ut en gang, men hun visste at det ikke gikk å få tak i lenger :rolleyes: )

Uansett jeg klager ikke på servicen nå nei :)

♥ Termin 10 juli ♥

Back
Topp