Ble plutselig så usikker ang vogn

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Nå når alt er sett gjennom på ny og står klart, så måtte jeg jo selvfølgelig bli usikker og tvile her.
Vi kjøpte jo denne fantastisk praktiske tralla på tilbud tidllig i år før vi visste kjønnet.
Baby Travel Bangkok

tralla fra siden.jpg
Men vi var begge enige om at denne var så billig og vi likte begge fargen og mente at den passet begge kjønn like godt. (den ser veldig mye mer jentete i fargen på bildet her enn den egentlig er)

Men nå når jeg ser de annonserer den i blått, så blir jeg så usikker.
Den er jo helt perfekt i blå nå når vi vet at vi får en liten prins.

Her ser dere den i blå, svart og lilla

555600_333080803441536_1647936498_n.jpg

Hva hadde dere gjort?
Solgt denne og kjøpt den i blått?
Eller ikke brydd dere.
Elsker jo denne lilla fargen også da.... Men når jeg nå ser den blå så er jo den bare sååå mye mer passelig til en gutt..... (skulle ønske jeg aldri hadde sett den i blå) :p

Vanskelig. ..
Du kan jo legge den ut for salg og se om du får solgt den. Hvis du klarer det er det jo bare til å kjøpe ny... taper dere mye penger på det spørs det jo i grunn om det er verdt det. Er jo ikke sikkert vogna faller i smak når barnet har kommet oppi heller (tenker kjøreglede og sånn nå..)

Håper dere finner ut av det. Lilla kan være maskulint med det rette pleddet etc det (hadde vært verre med rosa :p )

Jeg ville prøvd å selge den og kjøpt den i blå:) lille er kjempe fint, men ville ikke brukt det på en gutt:p

Jeg ville nok kanskje hatt den blå jeg å, prøv å selg den på kjøp og salg på Facebook, eller finn, og hvis du ikke taper noe på det, så selger du den bare. :) hvis ikke, og du velger å beholde den, så funker denne like fint. :) men du kan ikke bare bytte i butikken da? Si du fikk den lilla i gave, og føler fargen blir helt feil, kan jeg få bytte? Væææær såååå sniiil! :)

Den har jo lappen på enda, så jeg hadde prøvd et høygravid blikk og smil i butikken, og sett om du hadde fått byttet den. Bytte er jo en service og ikke en rett, så kan hende du er heldig. ;)

Hehe. Carena easy? Den hadde jeg til berta mi i svart og rosa - hello kitty versjon :P
Den var meget populær og jeg fikk solgt min på dagen.
Jeg hadde nok prøvd meg på å få bytte til blå - på et sted de har den i lilla og kanskje? ;)
Det er jo lov å prøve seg... :p

Den har jo lappen på enda, så jeg hadde prøvd et høygravid blikk og smil i butikken, og sett om du hadde fått byttet den. Bytte er jo en service og ikke en rett, så kan hende du er heldig. ;)
Nei lappen er ikke på lenger. Den ligger på en lur plass sammen med kvitteringen som jeg ikke finner igjen nå :(
Har leita over alt. Er helt utslitt :(
Og så hsr jeg DE preggis hormonene i dag. Sitter bare her å griner nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe. Carena easy? Den hadde jeg til berta mi i svart og rosa - hello kitty versjon :P
Den var meget populær og jeg fikk solgt min på dagen.
Jeg hadde nok prøvd meg på å få bytte til blå - på et sted de har den i lilla og kanskje? ;)
Det er jo lov å prøve seg... :p
Nei ikke carena easey, det er baby travel bangkok.
Vurderer å prøve meg på å bytte hos de som annonserer den blå. Hvis de også har den i lilla da.
Hvis ikke kan jeg selge den uten tap, men må jo da ut med mer for å kjøpe den blå.:(

Jeg ville nok forsøkt å selge den, og kjøpe den blå o stedet, ingenting verre enn å angre;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ville nokk og å prøvd og selge den og kjøpt den blå :) Ikkje kjekt og trege...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg ville nok forsøkt å selge den, og kjøpe den blå o stedet, ingenting verre enn å angre;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det kan jo bare være jeg som er så hormonell nå. Men har ikke klart å la vær å tenke på at jeg heller vil ha den i blå siden jeg så den første gang i reklame fra bare barn for en god stund siden.

Ja det er veldig kjedelig å gå og angre.

Men nå har nå hormonella her sendt en tigge mail til barnas hus lokalt og spurt om ikke de kan glede en hormonell høygravid dame ;)

Og kan de ikke det så tror jeg at jeg blir nødt å selge denne og kjøpe den blå.....

Jeg skal nok få meg den i blått uansett på en eller annen måte.
Bare håper på å få det til billigst mulig ;)

Hvis du er redd for å angre, ville jeg nok ha prøvd å byttet, eller selge den.
Ellers kommer du alltid til å tenke på "den blå, fine vognen..." :p
Men for all del, den lilla har jo samme egenskapene, og er helt sikkert tøff til gutt den også, om du finner noen fine guttefarger på pledd, vognpose osv. :-)
Det er mange mammaer som triller rundt med slitte, brukte, gamle vogner også, da ikke allle har råd til en ny, fancy vogn. Og de ser jo like fornøyde ut de! Det er jo lasten oppi vognen som betyr noe! :-)

Men har du råd til det, og vet med deg selv at du VIL ha den blå, hadde jeg gått for den.
En av grunnene til at vi kjøpte brun vogn var nettopp for å kunne bruke den til både gutt og jente, da vi ikke var sikre på kjønnet i begynnelsen. :-)

Hvis du er redd for å angre, ville jeg nok ha prøvd å byttet, eller selge den.
Ellers kommer du alltid til å tenke på "den blå, fine vognen..." :p
Men for all del, den lilla har jo samme egenskapene, og er helt sikkert tøff til gutt den også, om du finner noen fine guttefarger på pledd, vognpose osv. :-)
Det er mange mammaer som triller rundt med slitte, brukte, gamle vogner også, da ikke allle har råd til en ny, fancy vogn. Og de ser jo like fornøyde ut de! Det er jo lasten oppi vognen som betyr noe! :-)

Men har du råd til det, og vet med deg selv at du VIL ha den blå, hadde jeg gått for den.
En av grunnene til at vi kjøpte brun vogn var nettopp for å kunne bruke den til både gutt og jente, da vi ikke var sikre på kjønnet i begynnelsen. :-)
Vi kjøpte den jo fordi den var så billig.
Vi betalte bare 599kr
Ordinært koster den 1099kr
Da ar det bare denne i lilla som var i butikken. Vi prøvde en annen type i svart. Men vi var begge enige i at vi skulle hvertfall IKKE ha svart. Og både jeg og mannen falt for denne fargen. Ikke minst smuppa som var med.

Det ble diskutert i forhold til kjønn, og vi syntes jo alle den passet best til jente, men det var ikke krise å bruke den til gutt heller. Den ser ikke så verst ut med blått teppe i heller da. :)

Men det er det at jeg nå ikke klarer å få den blå fargen ut av tankene. Visste jo ikke at den kom i den fargen en gang da. ( ikke sikkert den gjorde det heller før nå )
Åååå jeg vil ikke være så vanskelig av meg. Hihi.

Om jeg selger vogna får jeg jo pengene igjen. Men må ut med mer for å få den blå.

Jeg har jo ikke brukt ett øre på hovedvogna, ei Simo kombi vogn da den er brukt til guttene til mannen. Det er en gammel vogn fra 1997, og jeg synes den er mye finere enn mange av de nye i dag :)
Det er bare tanken på st ja det finnes en blå en der ute :p
Hadde ikke tenkt disse tankene en gang hadde de bare solgt svart og lilla :cool:

Her har jeg lagt et blåfarget dynetrekk over carena softbagen vi tenkte å ha oppi nå i starten.
1371142228242.jpg
Ser at den lilla fargen blir så veldig jentete på bilder :p

Jeg syns den funker fint til gutt. Men hvis du vil ha den blå, så spiller det jo ingen trille hva jeg syns :p

Håper de vil bytte den for deg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp