Nå når alt er sett gjennom på ny og står klart, så måtte jeg jo selvfølgelig bli usikker og tvile her.
Vi kjøpte jo denne fantastisk praktiske tralla på tilbud tidllig i år før vi visste kjønnet.
Baby Travel Bangkok
Men vi var begge enige om at denne var så billig og vi likte begge fargen og mente at den passet begge kjønn like godt. (den ser veldig mye mer jentete i fargen på bildet her enn den egentlig er)
Men nå når jeg ser de annonserer den i blått, så blir jeg så usikker.
Den er jo helt perfekt i blå nå når vi vet at vi får en liten prins.
Her ser dere den i blå, svart og lilla
Hva hadde dere gjort?
Solgt denne og kjøpt den i blått?
Eller ikke brydd dere.
Elsker jo denne lilla fargen også da.... Men når jeg nå ser den blå så er jo den bare sååå mye mer passelig til en gutt..... (skulle ønske jeg aldri hadde sett den i blå)
Vi kjøpte jo denne fantastisk praktiske tralla på tilbud tidllig i år før vi visste kjønnet.
Baby Travel Bangkok
Men vi var begge enige om at denne var så billig og vi likte begge fargen og mente at den passet begge kjønn like godt. (den ser veldig mye mer jentete i fargen på bildet her enn den egentlig er)
Men nå når jeg ser de annonserer den i blått, så blir jeg så usikker.
Den er jo helt perfekt i blå nå når vi vet at vi får en liten prins.
Her ser dere den i blå, svart og lilla
Hva hadde dere gjort?
Solgt denne og kjøpt den i blått?
Eller ikke brydd dere.
Elsker jo denne lilla fargen også da.... Men når jeg nå ser den blå så er jo den bare sååå mye mer passelig til en gutt..... (skulle ønske jeg aldri hadde sett den i blå)