Ble litt skuffa..!

Hylei

Elsker forumet
Var på fotoshoot i slutten av Novemeber på en fotosjappe her i byen, eller den eneste fotosjappa de har her.. Hehe..
Er jo så sviiiiiiindyrt!!! Og å få bildene er ikke bare bare, må betale i store donger bare for å få et lite bilde... [:(]

Det er så kjipt, ønske jeg hadde ca 10.000,- så jeg fikk alle bildene....

Ja det er kjipt det der :/

Uff så kjipt[:(][:(]
Men må du kjøpe alle bildene? Kan du ikke få se prøvebildene og så bestemme deg for noen få du vil kjøpe og fremkalle?

Joda, har fått prøvebilder, men har jo lyst på maaange bilder. Er jo så mange forskjellige, dåpsbilder av William, bilder der vi holder han naken og bilder av oss samlet... Dessuten syns jeg det var så lite prøvebilder... [&:]

åh, føler meg heldig.
Har snakket med favorittfotografen min som pleide å ta bilder av meg før, jeg må kun batale 2000,- for photoshoot, alle bildene retusjert på cd, 2 prints, også retursjert.
Og hun er jo privat siden hun har eget studio, hun er skikkelig flink da[:D] Gleder meg til å¨ta bilder[:D]

ORIGINAL: carinasverden

åh, føler meg heldig.
Har snakket med favorittfotografen min som pleide å ta bilder av meg før, jeg må kun batale 2000,- for photoshoot, alle bildene retusjert på cd, 2 prints, også retursjert.
Og hun er jo privat siden hun har eget studio, hun er skikkelig flink da[:D] Gleder meg til å¨ta bilder[:D]

Angret litt på at jeg ikke tok bilder hos en amatørfotograf.. [&:]
Men det hasta litt siden vi skulle ta dåpsbilder mens han enda passa dåpskjolen...
Neste gang blir det nok ikke på et studio som er rådyrt..

ORIGINAL: Hylei

ORIGINAL: carinasverden

åh, føler meg heldig.

Angret litt på at jeg ikke tok bilder hos en amatørfotograf.. [&:]
Men det hasta litt siden vi skulle ta dåpsbilder mens han enda passa dåpskjolen...
Neste gang blir det nok ikke på et studio som er rådyrt..

proffe fotografer tar myyyye bedre bilder enn amatører. Kan være gøy med amatørbilder, men man kan jo få til like bra hjemme om man jobber litt for det.

Jeg liker best å bruke proffe[:D]

Skal ta bilder til sommern også med trine mikkelsen som er en av norges mest profilerte fotografer og som tilfeldigvis er en av mammas gode venner[:D] DET gleder jeg meg skikkelig til![:)]

Huff, ja det er kjipt... veldig heldig sånn, for jeg har fått nyfødt, gravid og familiefotograferinger gratis av ei venninde, som er fantastisk flink, og nå har hun spurt om hun kan ta bilder i bryllupet vårt også, i tillegg til nye familiefotografiernå som Anton har blitt stor[:)] Hun er fotograf[;)] Føler meg skikkelig heldig der, for det er jo så morsomt å ha, men kjedelig og betale skjorta av seg.. [>:]

(men nå stilte vi opp en del i forskjellige oppdrag når hu var lærling,så er nok derfor[;)])

Back
Topp