Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt
Gratulerer så mye
Idag er det 2 uker siden eggløsningGratulerer så mye
Ja, helt enig! Har hatt lyst til å ta en digital jeg å, men har ikke tørt enda, da testene er så svake.
Husker jeg venta lenge da jeg ble gravid før jul i fjor, og fikk da 2-3. Kanskje jeg skal teste i morgen![]()
Ja tydeligvisCb kan vise positivt selv om de andre viser svakere![]()
Gjør det!!Sånn vil jeg også kjøpe i morgen![]()
Jippi!! Gratulerer!!Da tok jeg en etter jobb i dag, klarte ikke venteVis vedlegget 178749

Gratulerer så myeJeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to strekerNå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen
![]()
GratulererJeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to strekerNå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen
![]()