Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt skal ta en slik ut i uka ;-)
Gratulerer så mye
Idag er det 2 uker siden eggløsning har selv hatt kjempe svake tester, men fikk høre her inne igår at de trudde jeg ville få positiv Clearblue digitalGratulerer så mye
Ja, helt enig! Har hatt lyst til å ta en digital jeg å, men har ikke tørt enda, da testene er så svake.
Husker jeg venta lenge da jeg ble gravid før jul i fjor, og fikk da 2-3. Kanskje jeg skal teste i morgen
Ja tydeligvis Har hørt at CB trenger mere HCG enn de andreCb kan vise positivt selv om de andre viser svakere
Gjør det!!Sånn vil jeg også kjøpe i morgen
Jippi!! Gratulerer!!Da tok jeg en etter jobb i dag, klarte ikke vente Vis vedlegget 178749
Gratulerer så mye . Veldig trist med jenta deres da :/ krysser alle fingre for at denne spira klorer seg fast !Jeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to streker Nå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen
GratulererJeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to streker Nå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen