Ble litt mere virkelig nå

når man ser det skriftlig :p har bare hatt veldig svake streker Foreløbig.


Vis vedlegget 178499
Gratulerer så mye :)

Ja, helt enig! Har hatt lyst til å ta en digital jeg å, men har ikke tørt enda, da testene er så svake.
Husker jeg venta lenge da jeg ble gravid før jul i fjor, og fikk da 2-3. Kanskje jeg skal teste i morgen :)
 
Gratulerer så mye :)

Ja, helt enig! Har hatt lyst til å ta en digital jeg å, men har ikke tørt enda, da testene er så svake.
Husker jeg venta lenge da jeg ble gravid før jul i fjor, og fikk da 2-3. Kanskje jeg skal teste i morgen :)
Idag er det 2 uker siden eggløsning :) har selv hatt kjempe svake tester, men fikk høre her inne igår at de trudde jeg ville få positiv Clearblue digital :)
 
Sånn vil jeg også kjøpe i morgen :D
 
Jeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to streker:) Nå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen:Heartpink
 

Vedlegg

  • 20160524_090510.jpg
    20160524_090510.jpg
    641 KB · Visninger: 19
Jeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to streker:) Nå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen:Heartpink
Gratulerer så mye :). Veldig trist med jenta deres da :/ krysser alle fingre for at denne spira klorer seg fast !
 
Jeg fikk positiv test i dag 3+4, 6 måneder etter at vi mistet ei lita jente i uke 19. Klarte ikke helt tro det, jeg satt med testen nesten helt inni øynene. Vi har ikke turt å håpe for mye, for å slippe skuffelsen. Men så ble det to streker:) Nå gjenstår det å se om spiren sitter og er frisk denne gangen:Heartpink
Gratulerer :)
 
Back
Topp