Ble litt inspirert :)

I min familie blir det ikke født små babyer er du under 4 kg kommer du før termin :)
Selv var jeg 4,7 kg,gubben var nesten 5 kg og så har jeg fått en på 4145 gram ogen på 4040gram.

Mine gutter har vært lange itilegg og bred skuldra så blir spennende å se på denne som kommer nå,mulig den blir totalt motsatt av alt annet.

For å forstå hvor store menn som ligger i familien skal jeg bruke 12 åringen til fetteren min som eksempel.Han er 1.83 høy og bruker 44 i sko...

Var litt forskjell ja ! Fødsel nr 2 gikk 10 ganger bedre enn første.. :) det gikk 3,5 t fra de satte nåla i arma på meg til gutten var ute. Press rier på bare 4-5 cm men det gikk så fint, å ikke en rift en gang :) håper på en like bra fødsel med snuppa :)

Så bra, herlig når man får en så posetiv opplevelse andre gangen :) Håper den blir like fin for deg/dere denne gangen og :)

I min familie blir det ikke født små babyer er du under 4 kg kommer du før termin :)
Selv var jeg 4,7 kg,gubben var nesten 5 kg og så har jeg fått en på 4145 gram ogen på 4040gram.

Mine gutter har vært lange itilegg og bred skuldra så blir spennende å se på denne som kommer nå,mulig den blir totalt motsatt av alt annet.

For å forstå hvor store menn som ligger i familien skal jeg bruke 12 åringen til fetteren min som eksempel.Han er 1.83 høy og bruker 44 i sko...

Shiit, 12 år og så stor, herre.. Hihi :) Håper virkelig at lille i magen kanskje er liiiitt mindre enn det.. Hehe ;)
Begge fødslan har gått bare bra?

Gutten min var 4,44 kg. Håper virkelig nestemann blir litt mindre, men tror i grunnen neste blir ca like stor. Er gutt denne gangen og så :) Verken jeg eller samboeren min er store av vekst, så skjønner ikke helt dette :confused: Var til jordmor i dag og hun sa de skal følge opp godt denne gangen :)

Aj, er ikke noe gått timene før heller nei! Kan ikke frestille meg hvordan magen kjennes ut etter ks, men høres ikke noe gått ut..
Håper jeg klarer og føde vanlig denne gangen også jeg, men man vet jo aldrig.
Hvordan blir det for dere, tar det som det kommer? :)

Jeg håper på å føde vaginalt denne gangen,og er innstilt på det :)
Så blir vel nesten å ta det som det kommer. Tror nok jeg blir skikkelig sur om det blir ks denne gangen også,men må man så må man.. jeg vil jo føde ,ordentlig"

Jeg bare kom til å tenke på noe. Så et program fra USA, der ble jenta igangsatt fordi babyen ble estimert, via ultralyd, til å veie 4 kg. Men hallo.. det er da ikke mye det?
Blir man altså satt igang hvis de tror babyen veier 4 kg?

(Den kom ut og veide 3 kg altså).

Jeg var selv 4500 og mannen 3500.
Vår første gutt var 3280 en uke før termin. På kontroll hos jordmor mente hun at magen var liten denne gangen og at jeg kanskje får små barn (de vokser og blir store forde ser det ut til :))
Jeg er slev 177 og mannen nesten 190 så forventet egentlig store barn :).
Klager ikke så lenge de er friske og raske :)
Håper vel på ca 3500 :)

Shiit, 12 år og så stor, herre.. Hihi :) Håper virkelig at lille i magen kanskje er liiiitt mindre enn det.. Hehe ;)
Begge fødslan har gått bare bra?

Første var et rent helvete å endte i haste ks (åpnet meg aldri nok) og nr 2 var en drøm,med planlagt ks :) Han som tok ut nr 2 sa at hvis jeg ville ha flere så ville han anbefale ks,rett å slett pga skuldre bredde og hode omkrets :)

Skal sies at jeg i sjette klasse var 1.72 cm selv :)

Her veide mine 2,8 og 3,8.. Så satser på disse veier ca 3 kg hver.. ;)

snuppa mi veide, 3835 gr og 48 cm. Men ble tatt med haste ks 1 uke før termin
Ho ville vært 4 kg sa dem om jeg gikk til termin,
Så eh, ja tipper rundt 3,8-4 kg denne gangen

Førstefødte var 3220g og 47cm
Jeg var 3210g og mannen var 3500g

De sier jo at andremann er større, men at jenter er mindre enn gutter, så derfor håper og satser jeg på at jenta i magen er ca rundt 3200-3300g.

Min sønn var 3,5 kg når han kom til verden. Men han hadde et veldig stort hodet da:( det ligger desverre i slekta til begge, så ser ikke for meg at nestemann får et mindre hode heller....

Snuppa her var 3910 og 52 lang.. :) jordmor mener nå på at gutten i maven nå er stor alt, så håper di setter meg i gang en stund før om han fortsetter å vokse sånn.. :) jeg nekter å føde en bebi på over 4500..

Skal på vekstkontroll om en uke, og er fryktelig spent på hvordan lillebror ligger ann :)
Har jo høyt blodtrykk (reagerer på hormoner) og går på medisiner for det, som begge gjør at man av erfaring får små barn...pluss at vi får små barn i familien min (både mor og mormor fikk mindre enn gjennomsnittet).
Storesøster var 2400g, og er forberedt på at lillebror ikke blir verdens største han heller :) Sååååå hvis han blir 4kg blir jeg nok litt sjokka hehe :P

Snuppa veide 3400. Aaner ikke hva neste blir, men så lenge ho ikke er svær rundt hue så er det jo ett fett.

Back
Topp