Ble litt inspirert av LittleMonkey

M3rl0t

Elsker forumet
Så nå har jeg endelig fått begynt på kommoden som sto i vognskjulet! Vet ikke hvor gammel den er, men var en lapp bak, der jeg såvidt kunne tyde at det sto "norges statsbaner" og "hamar", så kan tyde på at den stammer fra den gamle stasjonen her!

Skal males hvit, og har bestilt tapet som jeg skal ha på skuffefrontene..

Har nettopp sausa den inn i malingsfjerner da blidene ble tatt.. derfor så boblete i malingen..

emoticon Gleder meg til å se resultatet !

Jeg brukte ingenting før jeg pusset, så du kan tro jeg hadde det gøy med å pusse bort ALL den 60år gamle lakken som så ut til å ha blitt kastet over hele kommoden... Baah..

LittleMonkey skrev:
emoticon Gleder meg til å se resultatet !

Jeg brukte ingenting før jeg pusset, så du kan tro jeg hadde det gøy med å pusse bort ALL den 60år gamle lakken som så ut til å ha blitt kastet over hele kommoden... Baah..

Malingsfjerner er gull verdt.. Problemet er at den biter ikke så godt på så gammel maling, men den gjør den i det minste mer porøs slik at pussingen går som en lek.. Har foreløbig bare pusset de store flatene, så er jo masse pirk igjen før jeg får begynt å male. Håper på bra vær de kommende dagene slik at jeg får pusset ferdig. Får jo ikke tapetet før om en ukes tid heller!

Hvordan gjorde du det med tapetet? Hva slags lim brukte du?

Jeg pusset overflaten slik at det ble så rett som mulig også limte jeg med tapetlim. Etter det la jeg over 2 lette strøk med gulvlakk :) Jeg brukte vinyltapet :)

LittleMonkey skrev:
Jeg pusset overflaten slik at det ble så rett som mulig også limte jeg med tapetlim. Etter det la jeg over 2 lette strøk med gulvlakk :) Jeg brukte vinyltapet :)

Flotters.. Er vinyltapet jeg har bestilt og!! Så da blir det sikkert bra!

M3rl0t skrev:
LittleMonkey skrev:

Flotters.. Er vinyltapet jeg har bestilt og!! Så da blir det sikkert bra!

emoticon

Gleder meg til å se resultat:D

Back
Topp