Ble innlagt på sykehus i morges jeg...

tingeling1

Forumet er livet
Våknet opp i natt med sterke smerter helt nederst i magen, som gikk ut i ryggen. Klarte ikke å ligge i noen stillinger, det presset nedover. Samboer ringte til jordmor og hun ba oss komme på sykehuset. Der mente de at det kunne være nyrestein, så jeg ble lagt inn og fikk vann intravenøst pluss smertestillende. Det hele roet seg etter en stund, og blodprøvene var fine, så jeg fikk dra hjem i formiddag. Hørte hjertelyden til babyen og, ble så redd for at det skulle være noe galt med henne.... håper bare jeg slipper flere sånne anfall da....

Uff så ekkelt da! Fant de ut hva det var eller?

Huff da..
Håper du føler deg bedre nå..

God bedring

ORIGINAL: Tvilling74

Huff da..
Håper du føler deg bedre nå..

God bedring

Signerer

Uff, for en ekkel følelse da, godt det går bedre nå da, og at du slapp å bli værende på sykehuset.

Masse lykke til fortsatt, og håper du slipper flere sånne opplevelser[:)]

huff.. det er ikke mye morro nei..
jeg fikk også noe lingnende da jeg var en plass mellom 27-28.
var på sykehuset en hel helg, men det roet seg og forsvant. ble med den ene gangen.. så håper du ikke må oppleve det en gang til.
go'bedring!![:)]

[:)]Så lenge magenurket har det bra så.. Håper du slipper mer av de smertene,hørtes ikke behagelig ut nei.
Sender deg en stor trøsteklem jeg.[;)]

Huff, jeg har hatt gallestein, og vet at de smertene er ganske like! Forferdelig... Får håpe du slipper noe mer!

uffda,håpe det bare var denne ene gangen da[:)]God bedring da[:)]

Takk for alle koselige ord [:)] Legen mente det måtte være nyrestein, og jeg skulle komme tilbake for nærmere sjekk hvis det gjentar seg. noe jeg ikke håper på, for det var fryktelig vondt....

Men fikk de sjekka om det var nyrestein da? de tar ihvertfall ul for å finne gallestein... Greit å vite hva det er liksom!!

Back
Topp