Ble innkalt på intervju

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
På Kiwi i svolvær, men har ikke råd til flybillett til 5000 gitt[:(]
Han synes det var veldig synd, for han så for seg meg som ASS.butikksjef...

Haha, hvordan i alle sine dager har din søknad havna i Svolvær da? Utrolig kjipern å få et så godt tilbud også er det så langt unna da [&o] Det skjønner jeg! Men litt snodig også synes jeg [;)] Jeg tviler på at det er så godt betalt at du kan pendle og fortsatt tjene penger på det [;)]

Du kan jo spørre om dere kan ha intervju over tlf, eller kanskje skype eller noe? [:)]

ORIGINAL: Studinen88

Haha, hvordan i alle sine dager har din søknad havna i Svolvær da? Utrolig kjipern å få et så godt tilbud også er det så langt unna da [&o] Det skjønner jeg! Men litt snodig også synes jeg [;)] Jeg tviler på at det er så godt betalt at du kan pendle og fortsatt tjene penger på det [;)]

For vi vurderer å flytte dit vel [8D]

Spurte du han om de dekte flybilletten, ev. om dere kunne dele på kostnadene?

Da jeg bestemte meg for å flytte fra Finnmark til her jeg bor nå var jeg på to intervjuer og begge reisene ble dekt av de jeg var på intervju hos. Jeg skrev reiseregning og fikk refundert pengene. Den ene jobben fikk jeg.

Ellers må du jo også tenke at de 5000 kr kan være vel anvendte penger, om du så må låne de av noen. Får du jobben får du både flytte dit du ønsker (etter det jeg har forstått) og du får en jobb [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*
For vi vurderer å flytte dit vel [8D]

Haha, åååjaaa. Det hadde jo ikke jeg fått med meg daa [:-] [;)]
DA skjønner jeg jo hvordan kan hadde fått søknaden din [8D]

Back
Topp