Ble ikke klokere...

Uff.. at dette her greiene skal skape så mye hodebry og bekymringer :mad:
Lykke til på ul i morgen, håper at alt er fint og at du slipper å bekymre deg mer :Heartred
Var så mye bedre med de 2 eldste, uten smarttelefon og all googlingen!! ;p Tusen takk :Heartred Håper bare jeg får vite enten eller i morra - holder ikke ut lenger....Gått i nesten 3 uker uten å vite :yuck:

Lykke til i morgen ❤️

Håper du fikk gode nyheter! :Heartpink

Jeg er ikke på skjult, men håper virkelig at dere fikk gode nyheter!
fingerscrossed
Samme her... jeg har ikke nok innlegg til å være med på skjult enda :hungover:
Håper alt gikk bra ♡
Er ikke medlem på skjult da jeg ikke har vært med i forumet en måned enda..
Håper du fikk gode nyheter! :Heartpink
Cytotec i kveld...:( Var forberedt så lenge nå at det går greit, var godt å endelig få avklart, selv om det ikke var det svaret vi håpet på...:Heartblue

Cytotec i kveld...:( Var forberedt så lenge nå at det går greit, var godt å endelig få avklart, selv om det ikke var det svaret vi håpet på...:Heartblue

Det var veldig trist :sorry: Sender klemmer i stor medfølelse:Heartred

Så innmari trist å høre! God bedring, og lykke til videre. Ta vare på hverandre nå! :Heartred:Heartred

Åhh nei, så trist!! :(❤️ Føler virkelig med deg. ❤️ Ta godt vare på hverandre nå, stor klem herfra ❤️❤️❤️

Var ferdig på morran i dag. Ingen smerter, bare litt murring og lite blødning disse 3 dagene. Så veldig glad for det oppi dette kjipe :happy8 Masse lykke til i svangerskapet alle sammen og takk for gode klemmer og støttende ord :love7

Back
Topp