Ble ikke klokere...

Huff, det er forferdelig å ikke vite!
Håper dere får se et bankende lite hjerte på fredag♡ Skal selv på ultralyd i kveld, gruer meg noe voldsomt, har aldri opplevd SA, MA eller noe, syns det er så mange som mister så hvorfor skal det gå veien for oss?..

Lykke til, krysser fingre og tær for at alt går bra med dere!
Tusen takk :Heartred Hvordan gikk det?? :wav

Huff, det er forferdelig å ikke vite!
Håper dere får se et bankende lite hjerte på fredag♡ Skal selv på ultralyd i kveld, gruer meg noe voldsomt, har aldri opplevd SA, MA eller noe, syns det er så mange som mister så hvorfor skal det gå veien for oss?..

Lykke til, krysser fingre og tær for at alt går bra med dere!

Hvordan gikk det? :)

Håper det handler om dårlig apparat. Krysser fingrene for fredag :)

Takk som spør!
Vi fikk se en liten krabat med bankende hjerte:Heartred Hun regnet 7+3 og det stemmer ca da jeg er 7+5 i dag med mens termin.
Håper dere alle får se det samme, det unner jeg dere virkelig!

Ååh så fint xsmile3 Skal på ul igjen neste uke, spennende ventetid :wideyed:

Tusen takk :Heartred Var hos han med de andre 3 også + MAen og aldri no problem, så har innsett at noe er galt. Vet ikke hvor mange ganger e har vært på do i dag med følelse av blødning, men kun MINI med brun utflod :nailbiting:
Krysser fingrene for deg og at det går bra til slutt. Jeg opplevde også blod når jeg gikk på do idag så kjenner dessverre godt til følelsen av usikkerhet.

Krysser fingrene for deg og at det går bra til slutt. Jeg opplevde også blod når jeg gikk på do idag så kjenner dessverre godt til følelsen av usikkerhet.
Huff...Masse lykke til du også! Det er nok helt uskyldig blødning :Heartred Hadde ingen bekymringer med de to eldste. «Ung» og uvitende hehe Ikke alltid greit med google :wacky:

Huff...Masse lykke til du også! Det er nok helt uskyldig blødning :Heartred Hadde ingen bekymringer med de to eldste. «Ung» og uvitende hehe Ikke alltid greit med google :wacky:
Hadde vært Sååå deilig med et beskymringsfritt svangerskap. Jeg måtte dessverre avslutte mitt første svangerskap i uke 13 pga sterke misdannelser på fostret så både forrige og dette svangerskapet er heidundrandens stress og hodebry fra ende til annen :nailbiting:

Hadde vært Sååå deilig med et beskymringsfritt svangerskap. Jeg måtte dessverre avslutte mitt første svangerskap i uke 13 pga sterke misdannelser på fostret så både forrige og dette svangerskapet er heidundrandens stress og hodebry fra ende til annen :nailbiting:
Vært på tul?

Vært på tul?
Skal på mandag. Har ikke vært noe mer blødning siden igår så håper det går bra. Tenkte det var bedre å vente noen dager for om det er SA så måtte jeg uansett tatt en ny UL om noen dager. Du skal imorgen?

Skal på mandag. Har ikke vært noe mer blødning siden igår så håper det går bra. Tenkte det var bedre å vente noen dager for om det er SA så måtte jeg uansett tatt en ny UL om noen dager. Du skal imorgen?
Så bra!! Ja...Er helt vrak :(

Uff.. at dette her greiene skal skape så mye hodebry og bekymringer :mad:
Lykke til på ul i morgen, håper at alt er fint og at du slipper å bekymre deg mer :Heartred

Back
Topp