Ble ikke aprilbarn...

Junibaby2020

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Var på overtidskontroll i går. Var da 7 dager over termin..skal settes igang på fredag hvis ikke noe skjer før det. Så da blir det maibarn :)
Er skikkelig lei nå, var skikkelig deppa i går når jeg kol hjem fra sykehuset. Lillegutt har det veldig fint inne i magen, og det er veldig bra :) men hadde så sterkt ønske om å bli satt igang i går. Menmen, vi har iallfall lillegutt i armene våre over helgen:Heartblue
 
Ble ikke noe Aprilbarn på meg heller...[emoji20] Er 5 dager over termin idag og skal på kontroll på torsdag 3 mai. Spennende å se hva de sier den dagen, men jeg har et risikosvangerskap, så de har sagt at jeg skal settes igang senest 1 uke over termin og det er jo førstkommende torsdag.
Krysser alt jeg har for at vi begge har babyene våre om kort tid![emoji173]️
 
Ble ikke noe Aprilbarn på meg heller...[emoji20] Er 5 dager over termin idag og skal på kontroll på torsdag 3 mai. Spennende å se hva de sier den dagen, men jeg har et risikosvangerskap, så de har sagt at jeg skal settes igang senest 1 uke over termin og det er jo førstkommende torsdag.
Krysser alt jeg har for at vi begge har babyene våre om kort tid![emoji173]️

Da har vi muligens begge babyene våre iløpet av helgen :) jeg krysser fingrene for det:Heartred
 
Forstår godt at dere venter og lengter nå.
Å gå på overtid er noe skikkelig kjedelig dager å vente!

På den lyse siden så er jo mai barn de beste barna :D
 
Mai er fin måned ❤️
 
Er selv kun 2 dager over ul-termin, mens-termin idag. synes dagene er uendelig lange, selvom det kun har gått 2 dager. Så føler med dere som har ventet enda lengre. Heldigvis er det verdens beste gave vi venter på :Heartred
 
Jeg vet dere er drittleie - men jeg misunner dere! Nyt siste tiden med magen, sparkene og den deilige følelsen av å ha gullet med dere hvor enn dere går, trygt og godt i magen[emoji175][emoji170]

Misunner at dere har den fine første tiden foran dere - for tiden går så sykt fort, og plutselig er de en måned, to måneder osv.

Lykke til alle sammen! [emoji4]
 
Jeg vet dere er drittleie - men jeg misunner dere! Nyt siste tiden med magen, sparkene og den deilige følelsen av å ha gullet med dere hvor enn dere går, trygt og godt i magen[emoji175][emoji170]

Misunner at dere har den fine første tiden foran dere - for tiden går så sykt fort, og plutselig er de en måned, to måneder osv.

Lykke til alle sammen! [emoji4]

Tusen takk:Heartred jeg ble satt igang med ballong i dag:) føler ikke så mye har skjedd enda, men er litt ubehagelig:p håper lillegutt kommer i morgen:Heartblue
 
Back
Topp