ble ganske såra....

xFruDx

Andre møte med forumet
Satt og fortalte mannen min i går at sønnen vår hadde trykka på magen min og tella (han teller veldig mye). Så sier mannen min "kanskje han telte alle bilringene"!!! Ble kjempe lei meg... [:(] Han prøvde liksom å "ta det tilbake", men hva hjelper det??

Måtte bare få dette ut!!!

Hehe..huff sambo klarer også å lire av seg sånn til tider..[8|][8D]

Outch.. Den var veldig unødvendig!! *klem*

Huff for en dustekommentar. Han syntes sikkert bare han var morsom, det er ikke sikkert han mente noe med det.

*klemmerpå*

Skulle vel ha slått han helseløs!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Ehmm..det er jo sannheten. Var nok ikke meninga å si det..Men ikke hyggelig å høre sånt, når man i tillegg sliter med dårlig selvtillitt [:(] 

ORIGINAL: Jello..

Er vel bare å ta det med litt humor da[:D] Tror ikke jeg ville tatt det så ille opp. jeg vet at jeg har en bilring eller to, så er vel bare sannheten han sier[;)] 

Han burde forstått at det ikke var noe morsomt... I førsten når vi var sammen hadde jeg anorexia. Selv om jeg er frisk nå så vet han at dette ikke er et tema man spøker med...

Huffda.
Da e gikk gravid så klart sambo å lirk ut av seg i et øyeblikk der hjernen tydeligvis ikke va telkobla
"må vel ha løftekran for å løft deg opp av den stolen"

Førr å si det sånn så fikk den butikken se at e klappa t han

Hehe... Kan ikke skjønne annet enn at han bare ville være morsom! Har en gubbe selv som av og til kan være litt "for" morsom, og jeg kanskje tar ting litt mer til meg enn jeg burde... Så ender visa med at jeg skal være morsom-frekk tilbake i håp om å såre egoet hans litt også [8D]

Det er jo så fint å ha gubber som minner oss på at vi er feit! For uten dem, så hadde vi vel ikke vist det selv [8|][8D]

Smekk han litt over auan fra meg! [;)]

Tror kansje jeg bare hadde ledd av det vis det var meg. Tviler på mannen din mente noe stygt med det. Men syns faktisk at man kan spøke litt med sånt uten at man skal gå helt under jorda!

Meg å mannen min tuller altid om sånt, blir det skikkelig drøyt så han kaller meg for fleskefeide eller noe skikkelig nasty så kan jeg også bli såra. men noe så mildt hadde jeg tålt.
Men vi er alle forskjellig. så var jo trist at mannen din klarte å såre deg da.

Er det slik at du blir såra og har dårlig selvtillit og han vet om dette brude han klppet igjen!
 Selv sier jeg det gjerne før typen klarer og si noe [:D] Men jeg har tonnevis med selvironi [:D][:)]

Si det til han at det sårer seg og du sliter med hvordan du ser ut så tror jeg nol han tenker seg om [:)]

Klem

ORIGINAL: Bolla85

Fram til jeg leste at du ble lei deg, så syns jeg det var morsomt. Men så klart ikke når du ble lei deg. Mannen din burde kanskje kjenne deg såpass godt at han droppa å si det når det er sånn du reagerer? Men han mente det jo sikkert ikke vondt da! [:)] Vi kan fleipe sånn her hjemme, men jeg har aldri aldri ment noe vondt med det, og det samme vet jeg gjelder for samboeren.

ORIGINAL: Shushame85

Hehe... Kan ikke skjønne annet enn at han bare ville være morsom! Har en gubbe selv som av og til kan være litt "for" morsom, og jeg kanskje tar ting litt mer til meg enn jeg burde... Så ender visa med at jeg skal være morsom-frekk tilbake i håp om å såre egoet hans litt også [8D]

Det er jo så fint å ha gubber som minner oss på at vi er feit! For uten dem, så hadde vi vel ikke vist det selv [8|][8D]

Problemet er bare at gubber har så stort ego at de ikke klarer å bli såra... Så hva er poenget med å fortelle han at han har ser gravid ut og har fått dobbelthake i disse juletider??

Såpass til fleip burde man tåle fra et menneske som man er 100% trygg på å som har valgt å leve livet sitt med deg...

hadde vært værre om sjefen eller nabon sa det samme....det hadde ikke vært festlig

ORIGINAL: xFruDx

ORIGINAL: Shushame85

Problemet er bare at gubber har så stort ego at de ikke klarer å bli såra... Så hva er poenget med å fortelle han at han har ser gravid ut og har fått dobbelthake i disse juletider??

hehehe.... true that, true that! Blir en annen sak når egoet ikke kan knekkes [8D] Nei, men det beste er nok å si ifra om at du ble litt såra for komentaren... da tar han nok hinte om at det er på tide å si mere positive ting [:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hehe..huff sambo klarer også å lire av seg sånn til tider..[8|][8D]

ORIGINAL: Tøsa

Hadde flirt litt hvis noen hadde sagt det til meg... men jeg er full av selvironi.

sign! Dessuten hadde jeg vel svart med noe sånt som "ja, for han kan jo ikke telle dine. der er det så mange at de går i ett!"

og hva så? har man bilringer så har man bilringer...man vet det vel selv også. ikke vits i å være så selvhøytdelig[;)]
se deg i speilet og godta deg selv for den du er, med eller uten bilringer så er du flott!

ORIGINAL: Bolla85

Fram til jeg leste at du ble lei deg, så syns jeg det var morsomt. Men så klart ikke når du ble lei deg. Mannen din burde kanskje kjenne deg såpass godt at han droppa å si det når det er sånn du reagerer? Men han mente det jo sikkert ikke vondt da! [:)] Vi kan fleipe sånn her hjemme, men jeg har aldri aldri ment noe vondt med det, og det samme vet jeg gjelder for samboeren.

Hehe, samme her også, her i huset er sånne kommentarer morsomme og vet det er ment med spøk. Jeg har en liten bilring eller 2 jeg altså. Men siden han kanskje vet at dette er kommentarer som sårer deg, så kunne han kanskje ha spart seg.

Back
Topp