Ble du gravid mens du brukte prevensjon?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Hadde sluttet på p-pilla, men skuddet satt på første eggløsning, så kom ganske uventa- men en fantastisk kjekk overraskelse :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke planlagt i det hele tatt her. Gikk på p-ring/nuvaring når jeg ble gravid. Så veldig overrasket og sjokkert når jeg fant ut jeg var gravid. Men kjæresten tok det så godt som jeg aldri kunne drømt om en gang. Så vi gleder oss begge til lille kommer. Hans første barn dette.

Byttet fra en prevensjon til en annen, og iløpet av de 4 ukene ble jeg gravid! Så gikk i grunn ikke på prevensjon da, så var ikke planlagt.

Kom meget etterlengta og har jobba hardt for dette resultatet i 16 pp/mnd. Så kan vel si at Pilten er både jobba for og veldig planlagt selv om vi ikke viste hvor lang tid det vil ta før spira ville sitte.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Veldig planlagt her :)

Veldig planlagt :) sluttet på p-piller i mars, og tok litt tid, men veldig fornøyd med maibaby altså :)

Gikk på minipillen når jeg ble gravid med førstemann. Denne gangen var det planlakt, og brukte ikke prevensjon :)

Vi planla å slutte på prevensjon etter at vi forlovet oss. Og så satt det på pp2. :-)

Jeg sluttet på prevensjon og trodde det kom til å ta tid. Det gjorde det ikke og spiren satt på første forsøk. Så delvis planlagt men uventet da det skjedde. Glad for resultatet da :)

Brukte ikke prevensjon, men er heller ikke planlagt :p
Ble jo ikke akkurat overrasket over at det skjedde, vi er jo begge klar over risikoen ved å ikke bruke prevensjon ;p

Slutta på pilla i april/mai. Satt på pp4. Men var overraskende at det klaffa den mnd :-)

Gikk på minipillen, men hadde glemt å ta med på ferie, så da tok vi sjansen og det gikk som det gikk :P :D Ingen av oss så det komme da jeg sliter med å bli gravid, men..når man minst venter det ;-)

Meget planlagt og meget ønsket<3

Planlagt, men var bare den ene natten:P så vi er kjempe heldige!

Ikke planlagt, men veldig kjerkomment og ikke det minste uventet etter 4 år uten noen form for prevensjon :P Første var heller ikke planlagt, og kom etter en liten regnefeil i overgangen mellom p-sprøyte og p - piller ;)

Back
Topp