Kvinnelige sjefer er nok ganske mottakelige for slike tegn

Tror det er stor forskjell mellom kvinnelige og mannlige sjefer i en slik situasjon. Kan ikke være så lett for en mannlig sjef å vite hvordan han skal forholde seg til gravide hormonelle ansatte kan jeg tenke meg
haha det minner meg om arbeidsgiveren jeg hadde sist jeg var gravid.
Jeg måtte varsle de relativt tidlig om situasjonen for jeg jobbet på callsenter hvor pausetidene er relativt begrenset og jeg kunne jo risikere å måtte ha dobbelt så mange pauser av naturlige årsaker.
Og så kom en dag der jeg faktisk kunne ha mistet babyen.
I kjelleren på bygget holdt de på å grave ut en tunell til bygget på andre siden av gaten og de hadde minigravere der.
All eksosen kom opp gjennom ventilasjonen til der vi satt og etter 4 timer kommer noen å spør meg om jeg også hadde hopepine og siden jeg var gravid burde jeg kanskje ikke sitte der.
Jeg hadde hatt hodepine ganske lenge og begynte å kjenne meg kvalm og døsig og trodde eksoslukta jeg kjente var fra utsiden. Fullstendig panikk og jeg blir dårlig og ber om å få dra til sjekk.
Sjefen truer med å sparke meg om jeg forlater, men da kom samtlige mødre i lokalet og fortalte han hvor landet lå.
Har aldri sett en mann føle seg så utilpass i hele mitt liv!
Heldigvis gikk det bra med vi fikk kullosforgiftning og måtte ligge til oksygenbehandling i 4-6 timer på Ulevåll og dosen var estimert til dødelig for fosteret.
La oss bare si det sånn at jeg fikk god behandling på jobben i ettertid.
Men til temaet. Jeg har aldri blitt avslørt, men derimot "avslørt" mange, men uten å stille noen i en vanskelig situasjon.
Eks jeg tipset en venninne om at hun ikke burde drikke da hun skulle på fest. Hun ante ikke at hun var gravid og vi gikk rett på apoteket og kjøpte test. Hun hadde ikke tid å vente så hun ble med til meg og tisset på pinnen som ble positiv