Ble dere "skuffet" etter ultralyden??

~StRaToS~

Forumet er livet
Når dre fikk vite kjønnet??

Når jeg fikk vite at det var en gutt til i magen min så ble jeg kjempeglad.
En lekekamerat til gullungen min, to sønner!
Kjempe herlig. Jeg visste det var en gutt før ul e\gentlig...rart.

Men nå kommer det dager der jeg tenker.."søren og altså. det hadde vært digg med ei jente denne gangen"

men så er det de dager jeg er såååå fornøy med at jeg kommer til å få en tissefant til.

Er det flere som har/hadde det slik???

Ja jeg ble jo litt skuffa, men også veldig glad akkuratt sånn som du skriver det. Har også to gutter, og neste gang hadde det jo vert fint med en jente da.

Hmmmmmm
Det var jo også en tanke!
Kanskje godt jeg ikke vet, da![:D]
En dag har jeg mest lyst på gutt, en annen dag
jente.......
Nå får jeg jo ikke vite det før etter fødselen,
og da er vi jo slik laget at vi gir blanke eff i kjønn![:D][:D][:D]

tror det er helt vanlig.

jeg ble ikke skuffet.
ble kjempe glad første gangen når jeg fikk vite det ble jente, andre gangen så trodde jeg og samboeren min at vi kom til å få gutt, så vi var innstillt på det. da vi kom på ul, og hun dama sa det ble en jente så tenkte jeg, jippien prinsesse til[:D] ble kjempe glad[:D]

Nei er ikke gal...[:)]
Men jeg ble jo ikke "skuffet" med førstemannen da.

Det er bare det at vi har bestemmt oss for to uansett kjønn og jeg har alltid
forestilt meg at jeg kom til å ha ei jente, men nå så kommer jeg kanskje
aldri til å få ei jente...
Men igjen så kommer det dager der jeg er glad jeg bare har gutter[:)]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

NEI!!! er du gal,ble bare KJEMPE glad[:D]

Jeg ble ikke skuffet i det hele tatt..

jeg har alltid drømt om en jente så jeg var redd jeg skulle bli skuffet men når jm sa gutt så var det så stort at det var en gutt.

Jeg er igjen redd for at jeg skal bli skuffet den gang jeg blir gravid igjen og visst det da er gutt. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli det men jeg er redd for det. Hadde jeg kjent skuffetfølsen så hadde jeg slitt med dårlig samvittighet ovenfor den lille i magen.

Har du kun en gutt nå da??

Man blir ikke direkte "skuffet". Ikke der og da, ikke etterpå heller, men
det kommer dager der man ser maaaaasse fint jentetøy og skulle ønske man fikk jente.

Men igjen så tror jeg at guttene mine kommer til å få mer nytte av hverandre.
Jeg og søstra mi har en supert forhold, mens med brødrene mine så er det ikke det samme.
Altså det er jo en fordel å ha to av samme kjønn, synes jeg da.

Men igjen...kommer jeg aldri til å få jente da hvis vi kun skal ha to???

ORIGINAL: Tixxxy

jeg har alltid drømt om en jente så jeg var redd jeg skulle bli skuffet men når jm sa gutt så var det så stort at det var en gutt.

Jeg er igjen redd for at jeg skal bli skuffet den gang jeg blir gravid igjen og visst det da er gutt. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli det men jeg er redd for det. Hadde jeg kjent skuffetfølsen så hadde jeg slitt med dårlig samvittighet ovenfor den lille i magen.

Men gubben derimot er kjempefornøyd og sier at det skyldes gode gener[:D]

"my boys"

Jeg synes ikke du skal bekymre deg over det.
Du kommer til å bli overglad uansett hva det blir, men kanskje jeg omformulerte meg dårlig i topptråden. Man blir jo ikke skuffet, skuffet, men "skuffet" hvis du skjønner...

Det hadde jo vært digg med to jenter da. Kommer til å ha maaaasse nytte av hverandre.

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

er kjemperedd for at jeg skal bli skuffet....så prøver å ikke tenke noe på dette i forkant....
ikke tenke navn ell praktiske løsninger før ETTER ul...

håper jo litt på en gutt, har lyst å ha en av hver, pluss at halve familien sier at d er på tide med en gutt nå...[&:]

Med førstemanne så var jeg sååå fornøyd med at det ble en gutt.
En storebror!

Nope!

Akkurat det jeg også mener!!
Vil ikke at folk skal misforstå liksom. Jeg er kjempeglad for gutten, herregud liksom.
Med det er så mye dill dall med jenter.
Men til gjengjeld så kan jeg jo slappe litt mere av når tenåra nærmer seg, som du sier
ORIGINAL: skrulletulla

Jeg ble ikke skuffet.. synes det er kjempe moro med gutt,masse tøft tøy og bare moro (det hadde det vært med jente også da)så tror jeg det er enklere med en tenårig gutt enn jente! men jeg er kjempe fornøyd med en gutt,å det blir jeg hvis jeg får en gutt senere også da har jeg nemlig et navn klart som jeg vil vil vil bruke [:D][:D] men gøy med en av hver også..[;)] søtt med jenter,kan ta på kjole å mye dill dall[;)]

Det er fordi du har begge kjønn da[8D]

ORIGINAL: Cissi

Nope!

Jeg fikk først vite at det var 60% sikkert gutt. Da fikk jeg litt blanda følelser. Var jo veldig gla å da, for alt var jo bra.
Men da vi var på ordinær ul, sa hun at det var jente. Jeg ble så gla at jeg nesten begynnte å gråte.
Å nå har vi sett det på mange ul at det er jente, så det er nok helt sikkert.
Gleder meg vanvittig til min jente nr 3[:)]

ORIGINAL: mammanr.1

Jeg synes ikke du skal bekymre deg over det.
Du kommer til å bli overglad uansett hva det blir, men kanskje jeg omformulerte meg dårlig i topptråden. Man blir jo ikke skuffet, skuffet, men "skuffet" hvis du skjønner...

Det hadde jo vært digg med to jenter da. Kommer til å ha maaaasse nytte av hverandre.

er kjemperedd for at jeg skal bli skuffet....så prøver å ikke tenke noe på dette i forkant....
ikke tenke navn ell praktiske løsninger før ETTER ul...

håper jo litt på en gutt, har lyst å ha en av hver, pluss at halve familien sier at d er på tide med en gutt nå...[&:]

forsto hvordan du mente d, kommer selvsagt til å bli kjempeglad om d er en jente til....er ikke d....
men er redd for den reaksjonen "åja...en jente" liksom...er redd for å ikke få den lykkerusen om du forstår! altså at man blir "skuffet" på en måte...[8|] *utrolig vanskelig å forklare*

Jeg forstår. Det er vanskelig å forklare uten at det skal misforstås

En viktig grunn til at jeg ikke vil vite kjønn på UL,
er at jeg er redd for å bli "skuffet" hvis de tar feil!
Har man innstillt seg på jente, og får gutt, eller omvendt,
er jeg redd for å bli "skuffet"
Når jeg ikke vet det, blir jeg liksom fornøyd uansett!!![:D][:D]

Nice!
ORIGINAL: MammaIta

En viktig grunn til at jeg ikke vil vite kjønn på UL,
er at jeg er redd for å bli "skuffet" hvis de tar feil!
Har man innstillt seg på jente, og får gutt, eller omvendt,
er jeg redd for å bli "skuffet"
Når jeg ikke vet det, blir jeg liksom fornøyd uansett!!![:D][:D]

ORIGINAL: mammanr.1

Har du kun en gutt nå da??

Man blir ikke direkte "skuffet". Ikke der og da, ikke etterpå heller, men
det kommer dager der man ser maaaaasse fint jentetøy og skulle ønske man fikk jente.

Men igjen så tror jeg at guttene mine kommer til å få mer nytte av hverandre.
Jeg og søstra mi har en supert forhold, mens med brødrene mine så er det ikke det samme.
Altså det er jo en fordel å ha to av samme kjønn, synes jeg da.

Men igjen...kommer jeg aldri til å få jente da hvis vi kun skal ha to???

ORIGINAL: Tixxxy

'

Ja nå har jeg en gutt og drømmer om jente neste gang. og dermed er jeg på nytt litt redd for at jeg skal bli skuffet visst ul kommer og det viser seg at det er en gutt til. Jeg ble bare superglad når jeg fikk vite jeg ventet gutt nå og tror nok at det blir det samme om jeg skulle bli gravid på nytt med gutt. Men selvølgelig, jeg skjønner godt hva du mener. Det spiller jo egentlig ingen rolle om det er gutt eller jente MEN det hadde jo vørt gøyt å fått en av hver [:D]

Jeg hadde på følelsen av at jeg hadde en gutt i magen, men på ultralyden fikk jeg vite at det var en jente.. Men ble glad for det.. så da var gutten litt glemt alt.. Samboeren min har en jente fra før, så kanskje derfor jeg innerst inne hadde litt lyst på gutt.. vet ikke helt.

Men ble jo kjempe glad for å få en jente og.. Nå ville jeg ALDRI vært foruten Mina min da.. Verdens nydeligste jente[8D][:D]

Back
Topp