Ble den vordende pappaen glad?

Elledille

Ønsker nr. 3
Her gikk ting litt vel mye fortere enn hva han hadde sett for seg, så han ble mest stressa... Håper han syns det er stas når han får fordøyd det litt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Han trodde ikke på det de første dagene så han ville ikke snakke om det. Etter noen dager så begynte han å snakke om det :)

Han tok det helt sykt bra iogmed at vi IKKE skulle ha barn nå!
Han var helt rolig og nå gleder han seg nok litt. Snakker lite om det, men det gjorde han når jeg var gravid med jentene og;) Han syns svangerskap er veldig lite interessant rett oh slett...hehe

Han ble veldig glad, men var ikke forberedt på at vi skulle lykkes på første forsøk denne gangen så han synes januar er farlig nærme hehe ;-)

Jeg tuller litt med at vi skal få tvillinger i blant, da er det ikke mye latter å hente fra han ;)

Termin 9.jan ❤️

Han ble vel glad, men han viser det ikke så tydelig enda. Var sånn med førstemann og. Tok litt tid før han engasjerte seg skikkelig

Januar 2015 <3

Han har lenge ønsket seg et barn til, så han ble veldig glad:)

05.01.2015 <3

Min mann ble også veldig glad:). Men han er litt redd for at det skal gå galt, nesten mer bekymra enn meg:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Han som spurte om vi skulle ha baby, så han var babysyk lenge før meg ;)
Så han ble glad ja, kanskje en smule sjokka, siden vi prøvde så lenge :D

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Min mann ble super glad og han er såå stolt! Foreløbig gleder han seg litt mer enn meg tror jeg, jeg er litt mer reservert til vi får vært på ultralyd uke 12:) men gleder meg jo jeg og da:)

<3 venter en vinterbebi <3

Her var det også sambo som startet hele babyprosessen ved å først bringe temaet på bane, og så ombestemme seg... Men så snudde han igjen og vips så var vi gravide på 2. Forsøk!! De andre gangene tok det ca 6 mndr med grundig prøving, så det var litt uventet. Er redd han føler han har forhastet seg, og at han egentlig ikke er klar for en til. Men regner med det går seg til etterhvert, dersom spiren klorer seg fast :)

Min ble sjokkskada og stressa :P haha :P Jaja... men tror han gleder seg litt :)

Snilleste samboer :D

Han ble litt sjokket, men også gla!! Var han som var mest frempå når det gjaldt å prøve!! Men ingen av oss hadde trodd at d skulle klaffe på første forsøk!! Fremdeles går bi begge med litt blandete følelser, men vi gleder oss mest då!! :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Min ble glad, og sa, nå kommer familien til å bli enda mer komplett:)

Ja det ble han :) Han smilte fra øre til øre, når jeg kom inn på sovertommet med positiv test <3 Men han ble litt nervøs utover dagen da haha, men nå gleder vi oss begge to :)

Det er greit at svangerskapet er 9 måneder, så rekker man å forberede seg mentalt på den totale omveltningen et som ett nytt barn er :P

Han ble veldig glad og overasket:-)
Nå var denne planlagt da, å satt på første forsøk:-)

Han ble veldig glad! Litt overrasket over at det gikk så fort, og litt bekymret for at den lille skal bli født seint i desember..! :) Men han gleder seg ;)

Her ble mannen kjempeglad. Begynte nesten å grine vettu. Men antar det er fordi vi har prøvd i 13 mnd før spiren satt. Så spiren i magen er veldig etterlengtet. Så håper bare inderlig at det går bra...

Han ble utrolig glad :) en uke siden jeg sa det nå og han går stadig og sier : jeg skal bli pappa :) Hehe var ikke meningen her (vi skulle begynne å prøve denne måneden) så ble et stort sjokk men han gleder seg masse og snakker om ul og navn og er kjempespent

<3 termin 09.01.15 <3

Back
Topp