Ferraribabe
Forumet er livet
I dag da jeg kom og hentet Emily i bhg, så hadde et av de andre barna bitt Emily på haken og hun hadde kloremerke i ansiktet, huff men det gikk bra med henne.
Så såg vi det bare ekstermt bedre da vi hadde kommet ut til min mor, vi satt i bilkø i 45 min så på slutten begynte emily og gråte pga det tok lang tid og sikekrt sulten og trøtt, men da så du merkene en da bedre etter at hun hadde grått.
Så såg vi det bare ekstermt bedre da vi hadde kommet ut til min mor, vi satt i bilkø i 45 min så på slutten begynte emily og gråte pga det tok lang tid og sikekrt sulten og trøtt, men da så du merkene en da bedre etter at hun hadde grått.