Ble babysyk jeg!

Rosali

Elsker forumet
Har blitt tante for andre gang nå, og søsteren min ringte nå ikveld og jeg hørte nurket i bakgrunnen. Ble så utrolig babysyk, og har lyst å føde på nytt. De første timene etter en fødsel er jo så spesiell!!! Gleder meg veldig til søndag for da skal vi besøke de på sykehuset. Er jo i Grimstad nå og passer nevø nr 1. Skal være her en uke til, så jeg tror ikke jeg blir noe mindre babysyk av det...[8D]

gratulere så mye som tante...
jeg skjønner hva du snakker om, jeg og vil ha en liten baby igjen. naboene fikk en liten gutt for 1 mnd...de er jo så små å søte...[:D]skrikelyden på helt nyfødte babyer er så fin[8|][8|][8|]

Syns skrikelyden til nyfødte er rørende nå. I allefall når jeg hørte den til nevøen. Har faktisk en liten film av Liam Isac på mobilen med skrikelyden hans da han var en dag gammel. Må se og høre på den innimellom. Gikk jo så forferdelig fort den første tiden...

Gratulerer som tante! Eg skal bli tante i april neste år! Regner med at eg blir meir baby-sjuk då enn det eg er no. Har ikkje hatt samme følelsane som dere nevner... holdt ei jente som var 14 dager for litt sidan... husker ikkje at Elisabeth har vore så lita!!! Hm... og tenkte at eg var glad ho var blitt så stor som ho er no!
Men dont worry! Etter planen skal eg bli verpe-sjuk 2 ganger til i livet mitt! [;)]

Er skikkelig babysyk jeg også![:)] Også popper det ut med babyer i hytt og pine rundt meg, og det hjelper ikke akk på saken[8D]
Men vi har planer om å vente noen mnd enda. Jeg har jo også forlenga permisjonen min, så jeg må ikke være så alt for langt på vei når jeg begynner igjen[:D]

Back
Topp