Blasfemisk dopapir!

Jeg reagerte ikke i d hele tatt negativt på at d stod God Jul der jeg. Bare koselig å se den teksten i grunn..

Så teit.. Ikke får man si negerbolle (selv om de sier det sjøl!), ikke får man ha bilde av en gris på jakkeskapet på skolen og ikke får man skrive god jul på dopapiret? Hva skjer med verden? Blir vi så redde for å tråkke folk på tærne at vi ikke tør åpne kjeften snart? Nå går det for vidt her, altså. Hottentotter, hele gjengen!

Folk reagerer altså på så mye rart! Jeg blir helt paff :P

Only in Norway :o
Vi får slenge oss på det de drev med i kommentarfeltet på Aftenposten.no. Skriv klage til Lambi om at vi ønsker det tilbake :D

jeg hørte det på radio, jeg trodde det bare var tull og tøys hele greia, så lo litt av det helt til jeg skjønte at det gamle kjærringa faktisk mente det.
At det er mulig.. vi tørka jo oss også med kjærlighetsdikt og småfugler og alt annet.. hva med å bare printe navn fra telefonkatalogen på dasspapiret? Det hadde også vært noe :)
For å være ærlig så driter jeg i hva jeg tørker meg i ræva med, bare det er noe papir av noe slag...

Uff... Har vi ikke nok å bekymre oss over her i verden? Trengte noen virkelig å klage på god jul på do papir?

Nå er ikke julen opprinnelig en kristen tradisjon, for å pirke litt, ergo så er det vel egentlig ikke blasfemisk.

Janei. Tøvete for min del, men om det betyr mye for noen, så kan jeg ikke si det plager meg at det IKKE står "God Jul" på dopapiret mitt... :p

Gu så mye rart for skal irritere seg over!

Utrolig... Aldri tenkt tanken jeg.....

Så teit.. Ikke får man si negerbolle (selv om de sier det sjøl!), ikke får man ha bilde av en gris på jakkeskapet på skolen og ikke får man skrive god jul på dopapiret? Hva skjer med verden? Blir vi så redde for å tråkke folk på tærne at vi ikke tør åpne kjeften snart? Nå går det for vidt her, altså. Hottentotter, hele gjengen!
Det er ikke lenger lov å si hottentott heller haha

Hun fikk sine "5 min of fame" :D

tja.. nå er Jul egentlig en hedninsk høytid som ble feiret lenge før kristningen av Norge fant sted.
Jôl feiret de med å drikke seg så fulle som mulig på mjød :) Vi sier jo ikke ''Christmas'' som direkte kan knyttet opp mot Jesus Kristus heller da- da kan jeg forstå at noen hadde følt det hadde vært blasfemisk..

Noen er vel mer hårsåre enn andre:) kan ikke si at jeg kommer til å savne å lese ''God Jul'' før jeg tørker meg bak i juletider heller da :p

Back
Topp