MineogMeg
Syrina
Da starter vi med en ny pp.
Kort om oss: jeg og min kjære er lykkelige foreldre til to, og nå venter vi på vårt siste familiemedlem!
Vi har nå vært prøvere siden mai i fjor.
Har eviglange sykluser, så det er vår 4. pp.
Trodde at ventetiden til en voksende mage var over, men uheldigvis ble ikke lille spire i magen så lenge. Jeg levde i gravid boblen i en uke.
Nå er teste jakten reversert og jeg venter på at g testene blir blanke.
Dette tok jeg 23. mars.
Denne er dagens!
Har blodtype res. neg, så litt usikker på om ikke jeg skulle ha hatt en sprøyte for å unngå mulig immunitet mot annet blodtype hos embryo.
Skal til legen imorgen for å høre nærmere.
Spent hva morgendagens test viser! Tror ikke det er noe håp, så venter på å starte på nytt. (Krysser fingre for at jeg unngår utskrapingen!!!!)
Sent from my iPhone using BV Forum
Kort om oss: jeg og min kjære er lykkelige foreldre til to, og nå venter vi på vårt siste familiemedlem!
Vi har nå vært prøvere siden mai i fjor.
Har eviglange sykluser, så det er vår 4. pp.
Trodde at ventetiden til en voksende mage var over, men uheldigvis ble ikke lille spire i magen så lenge. Jeg levde i gravid boblen i en uke.
Nå er teste jakten reversert og jeg venter på at g testene blir blanke.
Dette tok jeg 23. mars.
Denne er dagens!
Har blodtype res. neg, så litt usikker på om ikke jeg skulle ha hatt en sprøyte for å unngå mulig immunitet mot annet blodtype hos embryo.
Skal til legen imorgen for å høre nærmere.
Spent hva morgendagens test viser! Tror ikke det er noe håp, så venter på å starte på nytt. (Krysser fingre for at jeg unngår utskrapingen!!!!)
Sent from my iPhone using BV Forum
Last edited: