Blank på bv...

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Jeg er ikke så kjent her inne som jeg trodde...

Ossen i huleste får jeg lagt til flere valg på en avstemning etter at jeg har lagt den ut??

Og ossen får jeg lagt ut bilder på mine kommentarer?? Det vinduet som kommer opp når jeg trykker på reply eller hva det står, det har forandret seg.. Ekke likt det gamle i det hele tatt[8|] Hjelp?[:'(]

har du skifta nettleser?[8D] fra explorer til opera feks? da bli d hvertfall heilt annerledes...

ORIGINAL: *nobody

har du skifta nettleser?[8D] fra explorer til opera feks? da bli d hvertfall heilt annerledes...

Har ikke gjort noe som helst med data'n.. Det ble sånn for en uke siden eller noe...

sånn har i og... vært d ei stund no, men va annerledes før ja... (på explorer) når i hadde opera va d slik som ta, men heilt annerledes på exploreren...
for å legge inn bilde trykke du på image...

ORIGINAL: *nobody

sånn har i og... vært d ei stund no, men va annerledes før ja... (på explorer) når i hadde opera va d slik som ta, men heilt annerledes på exploreren...
for å legge inn bilde trykke du på image...

Men det kommer jo ikke opp ett vindu da...

Nei, men i innlegget ditt kommer teksten [img][/img]

Så klistrer du linken til bildet inn mellom de to ][ som står der. Enkelt og greit!

ORIGINAL: *Meya*

Så klistrer du linken til bildet inn mellom de to ][ som står der. Enkelt og greit!

Sorry for å virke helt dum nå[:(] men som f.eks på imagineshack eller hva det heter.. Hvilken "link" skal jeg kopiere? Fy søren nå føler jeg meg som en komplett idiot[&o]

Og hvordan får jeg lagt til flere valg?? Ser andre gjør det, men får jeg det til?? Nei...

ORIGINAL: lmk88

Sorry for å virke helt dum nå[:(] men som f.eks på imagineshack eller hva det heter.. Hvilken "link" skal jeg kopiere? Fy søren nå føler jeg meg som en komplett idiot[&o]

Jeg har aldri brukt Imageshack, så det vet jeg ikke, men er det ikke sånn der at det går på størrelser? Husker ikke helt, men vet jeg har sett på det siden mannen min bruker den litt.

imageshack har i gitt opp!! nokka som har forandra se der og el så bare funka d ikkje her[8D][8|]

men prøv www.photobucket.com

Det er den øverste linken du skal kopiere[:)]
Bruker kun imageshack,funker fint her[:)]

Back
Topp