Blandet magefølelse.

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er både lykkelig og skrekkslagen om dagen. Gravid med termin 14. oktober og snuppa har ikke fylt året enda. Jeg som ville vente 5-6 år før neste. Med andre ord, denne graviditeten var ikke planlagt slik som den første :p Jeg bekymrer meg for så mangt om dagen. Snuppa har ikke barnehageplass før til høsten så planen var jo egentlig ulønnet perm, men nå har vi plutselig hastverk med å finne en løsning slik at jeg kan komme meg tilbake i jobb. Jeg tenker på det økonomiske, plassen her hjemme, hva arbeidsgiver kommer til å si, familien osv. Noen andre som har litt angst?
 
Hvor gammel er hun? Har en gutt på 11 måneder selv og er uplanlagt gravid med termin 7-9 oktober... Nå har vi bhgplass, men er rimelig sjokket selv. Ikke sunket inn i det hele tatt.,
 
Angst ja.. Skal på jobbintervju mandag.. Å får jeg jobben så må jeg nesten nevne dette, noe jeg gruer meg til.. Ikke alle vil ha en som må i permisjon etter bare 8 mnd :confused:
 
Angst ja.. Skal på jobbintervju mandag.. Å får jeg jobben så må jeg nesten nevne dette, noe jeg gruer meg til.. Ikke alle vil ha en som må i permisjon etter bare 8 mnd :confused:

Jeg er også nesten på vei inn i ny jobb, men jeg tenker at det har de ingenting med før jeg er 12 uker og vel så det. Plutselig går det galt i uke 11 - det gidder ikke jeg at de skal vite! ;)

Man må få lov å være litt egoistiske :)
 
Hvor gammel er hun? Har en gutt på 11 måneder selv og er uplanlagt gravid med termin 7-9 oktober... Nå har vi bhgplass, men er rimelig sjokket selv. Ikke sunket inn i det hele tatt.,
Jenten min er også 11 mndr. Nå er jeg litt sånn desperat på jakt etter en dagmamma, evt. finne bhg med kortere venteliste. Har jo avtalt ulønnet permisjon med arbeidsgiver, men tror ikke det vil være noe problem for han at jeg kommer tilbake tidligere. Det er alltid mye å gjøre på jobb, og han har ikke ansatt noen erstatning for meg. Det å fortelle han at jeg er gravid igjen der i mot, der er jeg litt usikker på hvordan han kommer til å reagere. Mitt forrige svangerskap var horribelt, og jeg var sykemeldt fra uke 8. Med andre ord så har jeg ikke vært mye på jobb de siste årene, og det har han vel vært mindre begeistret for.
 
Jeg er også nesten på vei inn i ny jobb, men jeg tenker at det har de ingenting med før jeg er 12 uker og vel så det. Plutselig går det galt i uke 11 - det gidder ikke jeg at de skal vite! ;)

Man må få lov å være litt egoistiske :)
Arbeidsgiver har vel faktisk ikke rett til å vite noe før 3 mndr før termin. Om man klarer å skjule det så lenge er en annen sak :p
 
Kjenner følelsen, snuppa mi er 6 måneder og jeg har termin 3 oktober :oops: Ikke planlagt. Blir morsomt å skulle fortelle arbeidsgiver at jeg blir borte enda et år :confused:
 
Ja kan jo være litt ego.. Men skummelt uansett :p spess når det er en helt ny jobb.. Men seff, slikt skjer og jeg er jo ikke 17 slik som andre lærlinger og hun vet jeg har en fra før :p så gir hun meg jobben så tar jo hun en sjanse.. Men har planen klar, jobber så lenge jeg kan og tar kun halve permisjonen å mannen resten.. Jeg må bli ferdig m utdanningen min nå :p:p
 
Jenten min er også 11 mndr. Nå er jeg litt sånn desperat på jakt etter en dagmamma, evt. finne bhg med kortere venteliste. Har jo avtalt ulønnet permisjon med arbeidsgiver, men tror ikke det vil være noe problem for han at jeg kommer tilbake tidligere. Det er alltid mye å gjøre på jobb, og han har ikke ansatt noen erstatning for meg. Det å fortelle han at jeg er gravid igjen der i mot, der er jeg litt usikker på hvordan han kommer til å reagere. Mitt forrige svangerskap var horribelt, og jeg var sykemeldt fra uke 8. Med andre ord så har jeg ikke vært mye på jobb de siste årene, og det har han vel vært mindre begeistret for.
utrolig kjipt å måtte tenke på hva arbeidsgiver Evt måtte tenke, men skjønner deg godt.. Jeg endte opp med å si det første dag på jobb etter endt permisjon fordi jeg ikke orket å gå rundt å grue meg til å si det. De tok det fint da, tilsynelatende hvertfall. Blir nysgjerrig på deg, er du en av mars 2012 jentene? :p
 
utrolig kjipt å måtte tenke på hva arbeidsgiver Evt måtte tenke, men skjønner deg godt.. Jeg endte opp med å si det første dag på jobb etter endt permisjon fordi jeg ikke orket å gå rundt å grue meg til å si det. De tok det fint da, tilsynelatende hvertfall. Blir nysgjerrig på deg, er du en av mars 2012 jentene? :p
Ja, det er jeg :) Hører du også til der? Har ikke sett deg der før, men jeg er jo så svimete at det lett kunne gått meg hus forbi :p
Har nettopp gått ut i permisjon igjen nå. Jobbet fra slutten av okt. til og med forrige uke da pappen hadde perm. Så jeg har ikke tenkt å fortelle det til sjefen før jeg eventuelt er tilbake igjen. Håper jo egentlig at det blir snarest mulig etter endt permisjon. Blir stresset av tanken på å kanskje miste retten til foreldrepenger ved nesten fødsel :S
 
Var på gruppen på face, ikke så mye her.. Huff ja det forstår jeg.
 
Back
Topp