Blanda følelser!

Lillan90

Blir kjent med forumet
Snakk om å få i pose og sekk; plutselig gravid med nummer 2, og har fått samme(!!!) termin dato som med nummer 1, som bare er drøyt 4 måneder....!

Det startet med en plutselig "dum" tanke som sa; "du er nok gravid..!" Kontrollfrik som jeg er måtte testen tas nyttårsaften(forventet mens 2.januar), tilfelle jeg skulle ta et glass rødt..

"Heldigvis" var testen negativ (tenkte at nummer to skulle komme tidligst i 2016)..

Så går det en uke, og mensen kom fortsatt ikke.. Som sagt er jeg jo en kontrollfrik, og for å "safe" kjøpte jeg test nummer 2. Denne gangen den billigste clearblue(som bare viser +/-), og JODA den viste tydelig +!!!

Ble veldig blanda følelser, på den ene siden er det VELDIG tidlig med nummer 2(akkurat 1 år i mellom), MEN når vi fikk prosessert alt ble vi jo (heldigvis) glade :)

Tenker nå at det nok var meningen, og håper bare den lille er frisk og rask - da får vi ikke klage ! :)

Greit å få luftet tankene "anonymt" her inne :)

Åj, nøyaktig et pr i mellom da :o Hehe. Men dette går nok bra :) må bare de lyst på det! Gratulerer og lykke til :)

Skjønner at det kanskje ikke var helt slik dere hadde sett for dere at det skulle bli, men jeg tror det kommer til å gå kjempefint likevel! Tenk så fint det blir for barna at de er så tett i alder :) Alltid noen å leke med, og enda lettere å dele på vennegjengen enn hvis det er flere år mellom. Dessuten vil det jo bli enda lettere å gjøre aktiviteter, dra på ferie og å gjøre ting sammen som familie når barna har omtrent de samme behovene. Har man barn med mange år mellom blir det jo fort flere hensyn å ta :) (jeg drømmer egentlig veldig om tvillinger, og ser for meg at to tette barn har mange av de samme fordelene) Gratulerer så masse! Dette kommer til å gå strålende :)

Takk :)

Nå har vi begynt å se alle "fordelene" med det, og ettersom vi egentlig bare vil ha 2 så er vi kanskje (hvis alt går bra) FERDIGE! Fra å så vidt ha begynt, til å se "slutten", hehe... ;)

Selv om det kanskje er da ALT begynner :)

Krysser alt for godt svangerskap og friskt nurk nå!:)

Familien får vel sjokk når de får vite.....:) :) ;)

Jeg skjønner hva du mener. Min gutt er riktignok 8 mnd, men jeg er syk selv og burde være ikke fått en til med en gang. Men man må ta konsekvensene av handlingene sine, så vi beholder. Så får i bare håpe på det beste! Det blir et slit, men det går vel bra ;-) De får mye glede av hverandre senere da :-)

Gratulerer :) Tror nok det er en mening med alt, av og til prøver man hardt uten klaff - andre ganger klaffer det den ene gangen en ikke hadde tenkt...... ;)

Gratulerer så masse! :) Tipper barna dine får masse glede av hverandre etterhvert. Tenk så hyggelig å alltid ha en nesten jevngammel lekekamerat hjemme. :)

Min venninne har to sønner med under et år i mellom. Det heter pseudotvillinger, hvis ikke jeg husker feil :) de er snart voksne nå, men har hele veien vært nære og gode kamerater og har delt venner. Nå som de snart er voksne har de fremdeles et veldig godt forhold :) tror det er supert for barna! Selv om det er slitsomt for dere. På den andre siden får dere alt slitet nå og så er dere ferdig med det :)

Jeg tenker at det veldig naturlig med en sånn reaksjon! Det tyder på at dere skjønner hva det innebærer og ikke tar lett på det hele. Og med det sagt så kommer det nok til å bli tøft, men tenk så mye glede de to kommer til å ha av hverandre!! Gratulerer!! :D

Back
Topp