Blanda føleleser

Karoline_

Flørter med forumet
Er 40 veker på mandag og skal til jordmor,kan eg spørr om å bli sett i gang pga dødsfall i familien? Har fått telefon fra sykehuset om at bestemor er dårlig og de kan ikkje hjelpe henne mer,bare gi morfin.hun bur ikkje her så får ikkje besøkt hu pga reisen.så i tilegg til å gå å vente på fødsel,går me no å vente på eit dødsfall.
er redd eg komme til å gå øve termin,og at fødselen kommer når det er begravelse..
Var ikkje sånt eg såg for meg at denne siste tiden som gravid skulle være,i steden for glede og spenning,går eg med mobilen i handå og venter på trist beskjed...

Last edited:
Er 40 veker på mandag og skal til jordmor,kan eg spørr om å bli sett i gang pga dødsfall i familien? Har fått telefon fra sykehuset om at bestemor er dårlig og de kan ikkje hjelpe henne mer,bare gi morfin.hun bur ikkje her så får ikkje besøkt hu pga reisen.så i tilegg til å gå å vente på fødsel,går me no å vente på eit dødsfall.
er redd eg komme til å gå øve termin,og at fødselen kommer når det er begravelse..
Var ikkje sånt eg såg for meg at denne siste tiden som gravid skulle være,i steden for glede og spenning,går eg med mobilen i handå og venter på trist beskjed...
Eg ville ha spurt jordmora, så har du sjekka ut mulighetene allefall. Utruleg trist og ikkje minst psykisk slitsomt å gå å vente på ein slik beskjed. Sende deg ein klem❤️

Føler med deg. Aldri passende med en slik beskjed, men helt på slutten av graviditeten er et veldig dårlig tidspunkt for en slik beskjed. Du får spørre for er det best for mor og barn å settes i gang, så er det mulig du får det, da det er psykisk slitsomt for deg å vente. Håper det ordner seg for deg.

Huff, så utrolig dumt :( ingen gode råd herfra, annet enn at det skader ikke å spørre - men sender en drøss med klemmer!!

Sender deg en klem jeg, og håper på at det løser seg best mulig. Enten at du føder av deg selv, eller at du kan bli satt i gang :)

Uff, så trist. Sender deg en klem..

Det er jo ikke noe i veien for å spørre, tenker det er litt forskjell fra sted til sted hvilket svar du får.

Takk for klemmar:Heartpinkdå hørre eg med jordmor ka hu seie,kanskje ting starte av seg sjøl i heljå:)

Så trist å høre. Føler med deg.

Jeg ville ha spurt jeg altså..

Sniker fra april....

Veldig trist å lese, og kjenner til det.
Du kan jo alltids høre med jordmor, men ville også nevne at jeg selv mistet min farmor kort tid etter fødsel. Og det var tungt å være en god, nybakt mor midt oppi begravelsen og sorgen. Da har man gjerne mer enn nok med å ta vare på seg selv. Så jeg hadde nok foretrukket å være gravid til etter begravelse. Men vi er alle forskjellige, og har ulike behov, tanker, og følelser. Ville iallfall si hvordan jeg opplevde det. :-)

Takk for goe tanker,i dag kl 13 døde bestemor.fekk heldigvis sitt hu i går,så hu såg me va der:) men sjøl om det var venta så komme det så brått på når det først kom.
Tårene bere renne å renne,å merke da e vanskeligt å stoppa.ikkje lett å væra dagsventande i ein sånn situasjon..
Men hu har det bedre nå:Heartbigred

Kondolerer :( så trist å miste familie mens man venter på en ny medlem. Ditt barn har hvertfall en engel der oppe som passer på :) sender deg en stor klem

Så utrolig trist og miste noen så nær samtidig som man venter!! Kondolerer <3

Takk:Heartred nett fått veta at begravelsen er 24 mars,termin er 19. Alle seier at de forstår at det ikkje er sikkert eg kan være med,men for meg er det skikkelig tongt å tenke på..
Krysse alt eg har for at lillebror kommer i løpet av dei neste dagane:)

Kondolerer! Håper lillebror kommer til termin eller før så du får gått i begravelsen.

Back
Topp