Blakstad, Slemmestad?

Venternr.3 <3

Forelsket i forumet
Noen som bor i det området?
Går det båt til Aker Brygge fra Slemmestad?

Vi er på utkikk etter noe litt mer sentralt... Så er nysgjerrig på om noen er kjent [:)]

ORIGINAL: Ivibivi

Vi er på utkikk etter noe litt mer sentralt... Så er nysgjerrig på om noen er kjent [:)]

Vi har bodd der! Og har en del venner og familie i vollen område.
Ja, det går båt, lurer på om det er sånn 4-5 avganger i hver retning på hverdager.

ORIGINAL: min_første

Vi har bodd der! Og har en del venner og familie i vollen område.
Ja, det går båt, lurer på om det er sånn 4-5 avganger i hver retning på hverdager.

Hvordan vil du si stedet er? Er det et fint sted å slå seg ned? [:D]

ORIGINAL: Lolodi

Jeg bor i Slemmestad [:)] Det går båt herfra til Aker brygge på hverdager i morgen- og ettermiddagsrushet. Jeg er egentlig fra Oslo sentrum, men jeg stortrives her! Skogen rett bak huset, fjorden foran huset, midt i mellom Drammen og Oslo, 100% (+) barnehagedekning, barneskole, ungdomskole, senter osv osv.

Og det hadde vel vært superkoselig å bli naboen min?!? [:D][8D]

Vi bor jo ca. lilke langt unna Oslo nå, men båtforbindelse rett til Aker Brygge høres bare helt perfekt ut [:D]
Er også fra Oslo sentrum - hvor i byen er du fra? Blir nysgjerrig..[X(]

Hmm. ja vi får kikke oss litt rundt, ikke minst finne en barnehage som vi liker.. Er storfornøyd med bhg til snuppa nå, men kan jo ikke la det styre hvor vi skal bo [:)]

Hvem veit - plutselig har du oss i nabolaget [8D][;)]

Jeg bor i Slemmestad [:)] Det går båt herfra til Aker brygge på hverdager i morgen- og ettermiddagsrushet. Jeg er egentlig fra Oslo sentrum, men jeg stortrives her! Skogen rett bak huset, fjorden foran huset, midt i mellom Drammen og Oslo, 100% (+) barnehagedekning, barneskole, ungdomskole, senter osv osv.

Og det hadde vel vært superkoselig å bli naboen min?!? [:D][8D]

Vi bor jo ca. lilke langt unna Oslo nå, men båtforbindelse rett til Aker Brygge høres bare helt perfekt ut [:D]
Er også fra Oslo sentrum - hvor i byen er du fra? Blir nysgjerrig..[X(]

Hmm. ja vi får kikke oss litt rundt, ikke minst finne en barnehage som vi liker.. Er storfornøyd med bhg til snuppa nå, men kan jo ikke la det styre hvor vi skal bo [:)]

Hvem veit - plutselig har du oss i nabolaget [8D][;)]

Jeg er fra Torshov. Du da? Dersom dere ender opp her, vil jeg anbefale Slemmestad barnehage på det sterkeste! Sebastian går der og vi er knallfornøyd [:)]

Ja, fant Slemmestad bhg som aktuell, resten var familiehbg'er?
Jeg er fra Carl Berner[:)]

Takk for info!

Enda i tenkeboksen, så har ikke bestemt oss enda. [:)]

Back
Topp