Black Week / Black Friday

Betty1234

Forelsket i forumet
Er det noen her inne som tenker å handle inn noe babyutstyr når det kommer på salg til Black week /Black Friday..

Er jo som jeg tenker at ja det er tidlig, (er 12 uker 16 desember) men om jeg kan spare inn noen tusenlapper på vogn og annet utstyr så kjøper jeg det heller da:oops::p
 
Høres lurt ut. Vi skal muligens flytte om noen måneder, så handler ikke inn noe særlig før det. Vi trenger også veldig lite, siden vi har det meste fra før
 
Jeg kommer ikke til å kjøpe noe til baby før jeg har vært på oul, men vi skal ha ny vogn til kommende storesøster så om det dukker opp tilbud på den vi (les:jeg) vil ha så slår vi til ;) Greit å spare der man kan da :) Vi har det meste, og det andre tingene vi evt trenger er jevnlig på tilbud.
 
Jeg kommer ikke til å kjøpe noe til baby før jeg har vært på oul, men vi skal ha ny vogn til kommende storesøster så om det dukker opp tilbud på den vi (les:jeg) vil ha så slår vi til ;) Greit å spare der man kan da :) Vi har det meste, og det andre tingene vi evt trenger er jevnlig på tilbud.


Vi skal på ultralyd i uke 7, så om alt ser bra ut og det lille hjerte banker så håper vi at den klarer seg hele veien:love7

Og da rekker vi å handle inn noe om det vi ser etter kommer på salg under Black week/Friday :dance018

Er vel helst vognen vi tenker å handle inn og eventuelt bilstol:oops:

skulle ønske vi også hadde hatt det meste fra før, da hadde det ikke blitt så dyrt og mye på en gang:wacky:
 
Vi skal på ultralyd i uke 7, så om alt ser bra ut og det lille hjerte banker så håper vi at den klarer seg hele veien:love7

Og da rekker vi å handle inn noe om det vi ser etter kommer på salg under Black week/Friday :dance018

Er vel helst vognen vi tenker å handle inn og eventuelt bilstol:oops:

skulle ønske vi også hadde hatt det meste fra før, da hadde det ikke blitt så dyrt og mye på en gang:wacky:
En får spart en del om en handler på tilbud, og det er en nesten avhengig av for babyutstyr er dyrt! Første kom i februar så da handla vi en del på Black Friday husker jeg :)
 
Vi skal på ultralyd i uke 7, så om alt ser bra ut og det lille hjerte banker så håper vi at den klarer seg hele veien:love7

Og da rekker vi å handle inn noe om det vi ser etter kommer på salg under Black week/Friday :dance018

Er vel helst vognen vi tenker å handle inn og eventuelt bilstol:oops:

skulle ønske vi også hadde hatt det meste fra før, da hadde det ikke blitt så dyrt og mye på en gang:wacky:


Jeg har det meste ifra før men måtte kjøpe alt med en gang med første så vært igjennom det
 
Usikker i år, jeg og mannen har gått noen år, i år er han på jobb, usikker om jeg tar fri og går alene.
 
Vi tenker kjøpe vogn på jollyroom, med nr 2 fikk vi sinnsykt godt tilbud på Black friday på en vognpakke med bilstol osv:dummy:
 
Tenker å se etter ny bilstol til kommende storebror, og om vi kan finne et godt tilbud på stellekommode/stellebord :p
 
Nei, jeg vil ikke jinxe noe. Jeg kommer nok til å kjøpe mest mulig brukt når det nærmer seg. Kanskje noe på vårsalget. :)
 
Vi har det meste fra før, bare ett par ting jeg ønsker denne gangen som vi ikke hadde da, siden vi har flytta fra liten leilighet til relativt stort hus :)
Men tror ikke vi bli å kjøpe noe på black friday, er 12+0 på julaften, så venter med å kjøpe noe til nyåret, om det ikke er noen bra bruktkupp :)
 
Tenker også kikke litt på ting vi vet vi MÅ ha, som vi ikke arver :) Om dere finner noe bra tilbud må dere mer enn gjerne linke her!
 
Back
Topp