Black swan

akg

Gift med forumet
Noen som har sett den? Er den bra?[:)]

Jeg synes den var veldig bra!! Så den på babykino [:D]
Det trakk ned litt at ungen min satt og hadde lættis på de skumleste delene av filmen, men jeg grøsset da litt her og der uansett [:D]

2 helt forskjellige svar[:D]
Har lyst til å se den på kino til helgen[:)]

Jaaa, den er helt SYYYK!! Sykeste filmen jeg har sett på lenge!
Likte den kjempegodt, selv om jeg satt med ei venninne på hver skulder som hylte og bar seg [8D]

det er jo en psykotisk dramathriller så hvis man ikke liker å sitte å lure på hva som skjer for å kanskje ikke skjønne alt når filmen er ferdig så passer den ikke :) men jeg syns den er veldig bra..... men etter min mening var det litt heavy på sexen... så den med min søster og det var ekstremt awkward..... vanligvis går det greit men det var litt tett på i denne filmen etter min mening, så ville aaaaaldri sett den med mamma/svigers/søsken osv[:D]

Tusen takk for svar[:)]
Skal se den med ei vennine,gleder meg[:D]

Jeg synes den er helt fantastisk bra!! Creepy, ekkel, skummel, og helt fantastisk fin.

ORIGINAL: Sillien

det er jo en psykotisk dramathriller så hvis man ikke liker å sitte å lure på hva som skjer for å kanskje ikke skjønne alt når filmen er ferdig så passer den ikke :) men jeg syns den er veldig bra..... men etter min mening var det litt heavy på sexen... så den med min søster og det var ekstremt awkward..... vanligvis går det greit men det var litt tett på i denne filmen etter min mening, så ville aaaaaldri sett den med mamma/svigers/søsken osv[:D]

Enn jeg som så den med lillebror da? [:o]

Den var bra ja! Hun spiller helt vannvittig bra (Natalie Portman)!!!

Back
Topp