Black friday

Lamalama

Betatt av forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Er det noen av dere som har planlagt å gjøre noen innkjøp på Black Friday? Hva i så fall? Kommet over noen gode tilbud eller er det noe du håper det kommer et godt tilbud på?

Så at rudo.no hadde salg på emmaljunga nxt90 outdoor 2022 modellen. Før 12495,- nå 9996-, Sendte melding til min lokale forhandler som sjeldent har salg på noe, om det var mulig å matche prisen på samme vogn, det skulle jeg få, så skal kjøpe vogn denne uken. :love2

Bestillte en elektrisk vippestol i stad, før 2999,- nå 999,- :happy: på babybanden.no

Satser på å kjøpe det meste brukt, bortsett fra vogn og bilstol, samt handuker og kluter etc. :)
føler det ennå er litt tidlig å kjøpe det, tenker vi handler det inn i januar/februar/mars:p

har dog kjøpt en del brukt på fb allerede! blant annet ergobaby bæresele, babygym, bedsidecrib, stellekommode med badebalje oppi, stokke bounce’n sleep (dagseng m vuggefunksjon og vippestol), ullpose til vogn.
Sprinkelseng får vi arve. Har også kjøpt bbhugme gravidpute:p og den er så genial å ha! Sover så mye bedre med den!

Har ingen store baby-innkjøpsplaner, vi har egentlig det meste, selv om jeg veldig gjerne vil ha ny vogn blir det ikke å kjøpe det enda om jeg i det hele tatt ender opp med å gjøre det :P Men har en del julegaver jeg vet jeg uansett kjøper så kommer det på tilbud så kjøper jeg det like gjerne nå i denne tilbudsrunden :)

Har ingen store baby-innkjøpsplaner, vi har egentlig det meste, selv om jeg veldig gjerne vil ha ny vogn blir det ikke å kjøpe det enda om jeg i det hele tatt ender opp med å gjøre det :p Men har en del julegaver jeg vet jeg uansett kjøper så kommer det på tilbud så kjøper jeg det like gjerne nå i denne tilbudsrunden :)
Julegaver har jeg kjøpt flere av på blackweek eller blackmontj tilbud:D det er veldig lurt! Sambo har bursdag i desember også, så har kjøpt gave til han også på tilbud:p

Skriv gjerne kjøp som ikke er babyrelatert også, F.eks. gode tilbud på ting dere tenker å kjøpe til andre i julegave eller som dere har ønsket dere lenge selv.
Vi har oul noen dager etter Black friday, så har ikke så store planer om å kjøpe inn noe. Ønsker oss bedside crib, så om det blir et godt tilbud på det, så kan det hende vi kjøper det. Og kanskje babygym, om den jeg ønsker meg kommer på tilbud.
Ellers tenker jeg å prøve og kjøpe inn noen julegaver, dersom det blir tilbud på noe av det. Bl.a elektrisk tannbørste og fitbit står på ønskelisten til noen av de i familien, så håper det kommer på tilbud.

Vi har kjøpt vogn (Bugaboo Fox 2), bilstol (Cybax Cloud Q) og pose til bilstolen på tilbud på Barnas Hus. De matchet prisen vi fant på nettet på vognen. Den kjøpte vi for 10135kr. Stolen med base kom på 5439kr. Posen fikk vi for 449kr. Ellers på Black Friday tenker vi å kjøpe litt julegaver. Håper å finne litt tilbud på ting på nettet i kveld.

Back
Topp