Black friday

Her blir det netthabdling , senteret er fullt uansett dag og har vært det en stund allerede

Åja! :bag: Vi var en tur på dagtid den uka som gikk, da var det helt greit. Men er det mye folk må jeg snu i døra :banghead:
 
Er det black friday i år? Har lest over alt på nett at det er avlyst i år. Ser det er litt på nett da ☺️
 
Har ikke så strukturert liste som du, men jeg har noen tanker!

Levis genseren jentungen ønsker seg kom på tilbud nå, kan godt hende den blir ytterligere satt ned neste uke men jeg turte ikke vente - nettopp pga faren for at de blir utsolgt..

Tørketrommel skal jeg se etter.

Nintendo switch

Robot støvsuger

Ting til barnerommene da vi har kjøpt nytt hus :)
 
Prisguiden.no viser oversikt over prisene i lengre tid tilbake, lett å sjekke der om det er et godt tilbud eller ikke :) Får nok ikke sjekket ALT mulig men de har kontroll på mye faktisk.
 
Prisguiden.no viser oversikt over prisene i lengre tid tilbake, lett å sjekke der om det er et godt tilbud eller ikke :) Får nok ikke sjekket ALT mulig men de har kontroll på mye faktisk.
Ja men jeg synes det er lettere å ha det på papiret så slipper jeg hver enkelt vare siden jeg har lite handletid på selve bf
 
Sjekker litt på babyting, ser etter ergobaby embrace og liten lekegrind/vugge til stua. (Ser på Finn også ja..).

Vurderer en air fryer til oss. Mulig vintersko og fôra støvler til ungen.

Strikkepinner.. :D

Var en tur gjennom byen i dag, var utrolig mye trafikk allerede. Så jeg tenker vi dropper butikker, siden vi stort sett har mulighet lørdag.. følger med på nett.
 
Min liste ser sånn ut:
Ullsokker
Kari traa ull
Polar ignite klokke
Øretelefoner trådløse
Pc
Garn
Skibukse
Truser
+++
En del er julegaver. Har spart opp penger og ventet med å handle til bf.
 
Ullklær til guttongen, det husker jeg at jeg fant veldig billig i fjor. Det er egentlig det eneste :)
 
Vi skal kjøpe airfryer i julegave til oss selv/hverandre hvis det kommer på tilbud.
 
Håper robotstøvsugeren jeg skal ha kommer på salg
 
Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe spesielt i år, men nå som de nederste 3 cm av skjermen på mobilen min plutselig er svart og jeg er avhengig av ordforslag-funksjonen og hukommelsen min på hvor de forskjellige symbolene er, sååå blir det nok en jakt etter ny mobil :hilarious:

Edit; jeg har nå kjøpt ny mobil :D
 
Last edited:
Kjøpte regntøy på salg idag, og blir forhåpentligvis en del julepresanger ila uken. Skal bla se etter et nintendo switch spill, akebrett, klær med paw patrol, lekebiler, dukkeseng, skiutstyr, osv.
 
Her er kjøpt en sv gavene til mannen, den var satt ned 750 kr så det hjalp
Har også kjøpt to gensere til kengubsrnet
 
Har allerede handlet noen klær på ellos til 20% rabatt som blir til 3 julegaver og en julepysj til snuppa:)

Skal ellers handle endel leker i julegave, både til nieser og egen datter så kommer nok til å se etter de på tilbud.

holder også på å lage fotobok har laget de klar men vurderer å vente noen dager å se oM det kommer tilbud der. ser etter blekk og fotopapir også på tilbud for å kanskje lage julekort hjemme selv i år:)
 
På lista mi står blant annet:
sminke (som jeg vanligvis kjøper rimeligere på taxfree)
iPad (julegave til de to eldste)
FitBit (gave til mannen)
Bilstol - Cybex

Var på senteret her jeg bor på mandag kl 10. Trodde ikke det skulle være så mye folk pga corona, men der tok jeg feil.
Vanligvis får jeg parkert på plan 1, nå måtte jeg helt opp på plan 4 for å finne plass!!
Synes det var såpass med folk at det gjorde meg ubekvem mtp eventuell smitte. Så løp bare inn og kjøpte to ting, før jeg dro hjem og gjorde unna resten på netthandel.
 
Hitills har jeg kjøpt kakefat fra tilbods god tilbud
Og en kjole til jenta .
 
Back
Topp