Black friday

Ja, ble visst en vogn til.. Har Bugaboo donkey og ble det City Mini GT Double idag:)

Oi, såpass [emoji23][emoji111]️ Men trenger dere to dobbeltvogner, tenker du? Bare spør, siden det kanskje kan være noe vi burde tenke på selv [emoji28]

Her har vi donkeyen + en Uppababy cruz som storebror bruker. Men han bruker nok ikke vogna mer når bebisene kommer.. Men tenkte det var greit å ha den ekstra hvis vi skal ut med en baby hver, så kan jo donkey’n slåes sammen til enkeltvogn den også. Men har ikke tenkt på at det er nødvendig med to dobbeltvogner....

Oi, såpass [emoji23][emoji111]️ Men trenger dere to dobbeltvogner, tenker du? Bare spør, siden det kanskje kan være noe vi burde tenke på selv [emoji28]

Her har vi donkeyen + en Uppababy cruz som storebror bruker. Men han bruker nok ikke vogna mer når bebisene kommer.. Men tenkte det var greit å ha den ekstra hvis vi skal ut med en baby hver, så kan jo donkey’n slåes sammen til enkeltvogn den også. Men har ikke tenkt på at det er nødvendig med to dobbeltvogner....

Hehe nei trenger den ikke! Var mamma som ville ha en vogn stående hos seg[emoji12] Også tar den mye mindre plass enn donkey’n. Var et impulskjøp siden den var på halvpris[emoji85] Det er mer enn nok med de vognene du har vil jeg tro[emoji4] Veldig kjekt at donkey kan bli enkelt vogn, hvis vi får bruk for det.

Så gøy for alle som har handla en haug [emoji28][emoji1319]

Her har vi alt nå, så handlet ingenting til bebisene, faktisk..
mangler bare ammepute, men vil ha en som passer til å amme to på én gang, så har fått tips om en jeg kan kjøpe pent brukt [emoji4][emoji1303]

Så deilig at dere har alt på plass[emoji3][emoji1360] Tror vi bare mangler småting nå, ikke helt oversikt siden vi ikke vet helt hva vi trenger.

Hehe nei trenger den ikke! Var mamma som ville ha en vogn stående hos seg[emoji12] Også tar den mye mindre plass enn donkey’n. Var et impulskjøp siden den var på halvpris[emoji85] Det er mer enn nok med de vognene du har vil jeg tro[emoji4] Veldig kjekt at donkey kan bli enkelt vogn, hvis vi får bruk for det.

Skjønner! Her trenger vi ikke en til besteforeldre, så da satser vi på at det holder med de vi har ja [emoji28][emoji111]️

Kjøpte vogn på 25% (sjelden på salg og aldri på salg i årets utgave), stellematte, babydundyne, babycall, brystpumpe og uro. Sparte 3000 bare på vogna, så fornøyd med det.

Ellers er julegavehandelen så og si i boks og det er veldig deilig å være tidlig ferdig! Mer tid til kos og avslapping :)

Fant super tilbud med vognpakke(petite cherie heritage,kombivogn)+maxicosi bilstol ink.«adapter» delen for 2420 dkk(ca 3000 nok)!er litt i sjokk over det gode tilbudet og er litt «skummelt» å kjøpe vogn jeg kun har sett på nett...men til den prisen så blir vi nok fornøyd:)

Her ble det bare julegave shopping. Har så mye utstyr etter 2-åringen her i hus så må gå skikkelig igjennom det før jeg begynner å handle

Back
Topp