Black friday

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Fikk du gjort noen kupp i dag? Selv kjøpte jeg bilstol, elektrisk brystpumpe, elektrisk sterilisator og nytt ull til frøkna. Sparte masse penger (fulgt med lenge på hva prisene er så vet at jeg sparte flere tusen fra full pris).

Fikk du gjort noen kupp i dag? Selv kjøpte jeg bilstol, elektrisk brystpumpe, elektrisk sterilisator og nytt ull til frøkna. Sparte masse penger (fulgt med lenge på hva prisene er så vet at jeg sparte flere tusen fra full pris).

Fikk kjøpt bbhugme, barnevogn og ny seng. Med to små på vei falt valget på en 210x210 seng. [emoji1319]

Kjøpte en vogn til[emoji87] Bilstolposer, reisesenger(trenger dem sikkert ikke) og endel kluter, tepper ol. Tok ikke helt av, det er jo salg heletiden:)

Kjøpte ikke noe til baby, men fikk tak i masse leker til 30% til tantebarna mine [emoji4] sparte 800! [emoji4][emoji1303]

Fikk tak i ønsket vogn, ergobaby omni, og voksi bilpose :) Fulgt med på prisjakt en stund, så jeg vet jeg kom "billig" ut av det

reiseseng, babybjørn soft vippestol, baby dyne og grå ergobaby 360 :) noen som vet hva som er forskjellen på ergobaby 360 og omni?

reiseseng, babybjørn soft vippestol, baby dyne og grå ergobaby 360 :) noen som vet hva som er forskjellen på ergobaby 360 og omni?

Tror ikke forskjellen er særlig større enn at du slipper nyfødtinnlegg på omni. Sistnevnte er vel en krysning av 360 og adapt.

Endte opp med det meste [emoji85] Babycrib, stellebord, bilsete, voksipose, vippestol og babycall. Vogn var det eneste jeg hadde kjøpt fra før så følte jeg sparte litt siden jeg har fulgt med på prisene en stund...

Så gøy for alle som har handla en haug [emoji28][emoji1319]

Her har vi alt nå, så handlet ingenting til bebisene, faktisk..
mangler bare ammepute, men vil ha en som passer til å amme to på én gang, så har fått tips om en jeg kan kjøpe pent brukt [emoji4][emoji1303]

Back
Topp