Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du gjort noen kupp i dag? Selv kjøpte jeg bilstol, elektrisk brystpumpe, elektrisk sterilisator og nytt ull til frøkna. Sparte masse penger (fulgt med lenge på hva prisene er så vet at jeg sparte flere tusen fra full pris).
Fikk kjøpt bbhugme, barnevogn og ny seng. Med to små på vei falt valget på en 210x210 seng. [emoji1319]
Tenker du å ha dem i deres seng? Lurer litt på hvordan det er mest praktisk å sove med to små
Kjøpte en vogn til[emoji87] Bilstolposer, reisesenger(trenger dem sikkert ikke) og endel kluter, tepper ol. Tok ikke helt av, det er jo salg heletiden
Tanken er å ha de i egen seng, men som førstegangs aner jeg ikke hva jeg går til så det kan jo raskt endre seg [emoji12]
Vi får prøve oss frem og finne ut hva som passer[emoji4] Har kjøpt en seng til hver, men tenkte kanskje de kunne dele en seng i begynnelsen..
En vogn til? [emoji28][emoji3]
Hvilke vogner har du valgt?
reiseseng, babybjørn soft vippestol, baby dyne og grå ergobaby 360 noen som vet hva som er forskjellen på ergobaby 360 og omni?