Black Friday

Jeg er egentlig ikke begeistra for Black Friday, men benyttet nå sjansen likevel til å handle en ammetopp og en gravidtights som begge kan brukes nå og etter fødsel. De hadde også en sengekant jeg har siklet lenge på til halv pris, og den klarte jeg ikke la være å bestille...fra Babyshop med strikkemønster. Har stellepute i samme mønster fra før, og babynest i samme merke (Done by Deer) så tenker at da kan vi selge dem videre samlet seinere. Har ikke handla noe mer.
 
Takk for tips, skal melde meg inn der. Jeg hadde også lest mye om at Babybjörn ikke var ergonomisk riktig, og ønsket derfor Ergobaby. Men mannen som jobbet der sa at det er noe som henger igjen fra gammelt av og at BB nå har en ny modell som er ergonomisk bra. Han sa også at disse "Best i test"-seierne til Ergobaby var gamle, og at det liksom henger igjen en antakelse om at de er best...

Jeg brukte Babybjørn One med nr.1 og skal bruke den nå også. Den er ergonomisk riktig og en del dyrere enn Babybjørn Orginal. Vi er veldig fornøyd med denne.
 
Der ble det bestilt enda litt mer [emoji28] de har voksipose til 399 på barnas hus idag! [emoji7]
 
Er det lurt med vognpose selvom baby kommer i slutten av april? Tenkte gentlig at jeg ikke trengte det før om et år...
Jeg tenker at det er greit her jeg bor, er godt mulig full vinter i nesten en mnd etter at småen er født her [emoji4]
 
Har kjøpt alt til bebis hittil enten på salg eller brukt [emoji1360] ganske fornøyd med det! Fikk kjøpt Ergobaby bæresele og babynest på black friday [emoji4]
 
Har alt fra før felles kjøpte vi brukt så ingen Black friday på meg [emoji4]
 
Jeg kjøpte en jakke fra Only i XL og den funker perfekt nå som jeg er gravid. Den har tråder man kan stramme slik at den passer det "stadiet" man er på nå. Jeg er spent på om den holder helt ut, da! :)

Er det mammajakke, eller ei vanlig jakke i stor størrelse?
 
Takk for tips, skal melde meg inn der. Jeg hadde også lest mye om at Babybjörn ikke var ergonomisk riktig, og ønsket derfor Ergobaby. Men mannen som jobbet der sa at det er noe som henger igjen fra gammelt av og at BB nå har en ny modell som er ergonomisk bra. Han sa også at disse "Best i test"-seierne til Ergobaby var gamle, og at det liksom henger igjen en antakelse om at de er best...

Anbefaler alltid å få prøvd litt ulike seler da de passer ulikt på ulike kropper.. Jeg hadde selv en Babybjörn One, som reklameres som ergonomisk men i realiteten ikke er så god som Ergobaby sine seler.. Jeg fikk vondt i ryggen etter 15-20 minutter av BB One, og da er poenget litt borte!
Ellers vil mange også anbefale Ergobaby-selene som ikke har spedbarnsinnlegg da disse er knotete å få til, men at det er viktig at de brukes... Ellers er det mange andre fine og ergonomiske seler på markedet, selv sikler jeg på Kokadi flip selene :).
 
Anbefaler alltid å få prøvd litt ulike seler da de passer ulikt på ulike kropper.. Jeg hadde selv en Babybjörn One, som reklameres som ergonomisk men i realiteten ikke er så god som Ergobaby sine seler.. Jeg fikk vondt i ryggen etter 15-20 minutter av BB One, og da er poenget litt borte!
Ellers vil mange også anbefale Ergobaby-selene som ikke har spedbarnsinnlegg da disse er knotete å få til, men at det er viktig at de brukes... Ellers er det mange andre fine og ergonomiske seler på markedet, selv sikler jeg på Kokadi flip selene :).

Tusen takk for nyttig info! :) Vi endte opp med å bestille en av hver. Så kan vi prøve dem i ro og fred hjemme og se hva vi liker best (og eventuelt returnere den ene dersom den ikke skulle falle i smak).
 
Back
Topp