Har dere noe dere skal handle idag? [emoji4]
Tenkte å tipse om at de har elektrisk brystpumpe på tilbud på lekmer.no [emoji4]
Tenkte å tipse om at de har elektrisk brystpumpe på tilbud på lekmer.no [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at de kommer på salg i romjulen eller på nyåret! [emoji6]Ønsker Bogaboo Donkey og Stokke Home vugge, ingen av delene kommer for salg[emoji31] men må nok ut å ta en titt selvom[emoji28]
Satser på at de kommer på salg i romjulen eller på nyåret! [emoji6]
Ull er gull uansett[emoji4] Dessuten veldig gunstig da kroppen ikke blir kald om babyen skulle svette[emoji106]Jeg kjøpte Easygrow vognpose i dag. 30 prosent på Babyshop. Og så har jeg kjøpt noen bittesmå ullbodyer. Vet ikke om man trenger det i april (?), men de var så søte at vi greide ikke la være .
Hadde tenkt å kjøpe lammeskinn, men den var ikke på tilbud på barnas hus. Den kommer visst på kampanje i morgen da. Ellers har jeg kjøpt et par julegaver.
Også har jeg kjøpt masse garn
Har kjøpt voksi urban, ergobaby, yttertøy for gravide, julegaver og masse annet smått til knøttet på nettet[emoji389][emoji389][emoji389]
jeg har ergobaby original og en eldre babybjørn. babybjørn er helt forferdelig syns jeg, og barnet henger i skrittet. Aner ikke om de nye modellene er bedre, men de selene har ikke vært kjent for å være ergonomiske.Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?
Da vi var i butikken og kikket anbefalte han som jobbet der BabyBjörn. Den lukkes foran, men jeg synes det virket som om hodet til babyen ble litt "skvist" i selen..
Ønsker meg også bugaboo donkey på salg! Så kjipt at den ikke kom!Ønsker Bogaboo Donkey og Stokke Home vugge, ingen av delene kommer for salg[emoji31] men må nok ut å ta en titt selvom[emoji28]
Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?
Da vi var i butikken og kikket anbefalte han som jobbet der BabyBjörn. Den lukkes foran, men jeg synes det virket som om hodet til babyen ble litt "skvist" i selen..
Har kjøpt voksi urban, ergobaby, yttertøy for gravide, julegaver og masse annet smått til knøttet på nettet[emoji389][emoji389][emoji389]
Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?
Hvor har du funnet yttertøy til gravide på tilbud? Leiter febrilsk etter vinterjakke, men stort sett bare hm eller dyre butikker som har, virker det som. Hm-jakkene passer ikke fasongen min (høy og normal midje). Vil helst slippe å punge ut med langt over 1000 kr når den skal brukes noen få måneder... Har allerede et bomkjøp fra nettet og det er så mye styr med retur osv, syns jeg.
Babybjørn er ikke ergonomisk riktig og barnet får ikke riktig stilling i hoftene og de henger der i stede for å få støtte. Uheldig at veldig mange som jobber i barnebutikker anbefaler de, de har rett og slett ikke peiling. Meld deg inn i Norsk bæregruppe på facebook, der får du MYYE tips til bæring av nyfødt og videre etter som de vokser
Hvor har du funnet yttertøy til gravide på tilbud? Leiter febrilsk etter vinterjakke, men stort sett bare hm eller dyre butikker som har, virker det som. Hm-jakkene passer ikke fasongen min (høy og normal midje). Vil helst slippe å punge ut med langt over 1000 kr når den skal brukes noen få måneder... Har allerede et bomkjøp fra nettet og det er så mye styr med retur osv, syns jeg.