Black friday

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Er det bare en ny tradisjon vi har adoptert fra USA og trenger vi den i Norge?

Jeg har ikke noe imot tilbud jeg da :p Men vi greier jo ikke få til den store black friday effekten når man jobber den opp hele uken. Men ja, har fått handlet de siste julegavene på nett, orker ikke butikkene i dag :p

Har ikke noe i mot å få julegaver på salg :)
Og så får det meg til å bli ferdig med dem tidligere.
Skulle nesten ønske det var halv skatt i november og ikke desember.

Har ikke noe imot det. Men handler ikke. Handler ikke kun fordi det er salg. Vurderte å kjøpe vinterdress til yngste i dag, men fikk streng beskjed av min mor at det fikk jeg ikke lov til fordi da hadde hu noe å kjøpe til jul. Trenger ikke dress før i romjula så det er jo greit. Hehe.

Har ikke noe imot det. Men syns det er unødvendig. Er jo salg hele året, og salgene på black friday syns jeg stort sett ikke skiller seg så veldig ut.

Vi trenger det ikke. Før var det jo tradisjon med stort romjulssalg.
Nå er det salg hele året.
Netthandel har gjort konkurransen mye hardere.

Gjør meg ingenting å ha Black Friday.
Black Week er derimot litt unødvendig..
Det neste blir vel Black Month :rolleyes:

Er vel gjerne litt dobbeltmoralsk når det kommer til black friday. Syntes det hele bare er tull, og at vi heller bør kalle det noe annet, "julesalget" eller noe. For vi har jo ikke bare fredagen det er salg, det skal nå plutselig være hele uken, såkalt black week. Mange butikker skrur opp prisene månedene før black friday, for så å kunne sette ned til 50%, så viktig å følge med om det faktisk er kupp eller ei......
Det neste blir vel at vi skal feire thanksgiving dagen før og......

Samtidig som jeg syntes det er noe tull, har jeg selv handlet lammeull med fempunktssele fra babybanden til 30 % i dag. Hilsen dobbelstandarden :p

Syntes det er oppskrytt. 20-30-40% rabatt er ikke bra nok i forhold til hvordan de har hypet opp black friday på forhånd.
Fikk sms i sta fra IKEA at jeg kunne få 10% på det jeg handlet der i dag. 10%???
Var på g-sport i sta.. Bergansjakken jeg kjøpte til jentungen for 2 uker siden kostet 100 kr MER i dag... Og var merket med black friday tilbud...

Syntes det er oppskrytt. 20-30-40% rabatt er ikke bra nok i forhold til hvordan de har hypet opp black friday på forhånd.
Fikk sms i sta fra IKEA at jeg kunne få 10% på det jeg handlet der i dag. 10%???
Var på g-sport i sta.. Bergansjakken jeg kjøpte til jentungen for 2 uker siden kostet 100 kr MER i dag... Og var merket med black friday tilbud...
Enig her, er skuffet over "tilbudene". Handler ikke før det er minst 50% rabatt! IKEA sin er jo skikkelig stusselig, hadde vært bedre med noen få ting med stor rabatt.

Jg syns det er salg hele året nå. Og 20-25% er det hver måned på nattåpent...

Idag kjøpte jeg kun ting som hadde minimum 50% og beste kjøpet var en karaffel fra Rosendahl,før 250kr idag 75kr!!

Jeg har shoppet noe av det som sto på listen
Men er det under 40 %handlerjeg ikke

Har heller shoppet på Jollyroom og Lekmer sine julesalg (sist uke), da får man jo også vare til 40-50-60 og 70% rabatt:-D Og er det noe jeg trenger til meg selv kan jeg likesågodt vente til nyttårssalget, like billig da;-)

Back
Topp