Black friday

4barnsmamma to be

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Tenkte å handle julegaver fredag på tilbud. Noen som har kommet over gode Black friday-tilbud og har gode gaveideer til familie og venner?
Jeg har sett at både Hadeland glassverk og Porsgrund porselen han gode tilbud og vi har søsken som sparer på forskjellige serviser. Nå håper jeg at jeg finner gode tilbud på ulltøy. Tips?

Vet at babybanden.no skal ha stort salg, så jeg venter spent :p De bruker å ha gode priser på ull når de først slår til! Også barnogbaby, de hadde faktisk -25% på ulike ullklær igår, så da fikk frøkna ny ulldress :) Tror også Ellos skal ha stort salg, og der finner man jo mye forskjellig til store og små! Skal kjøpe søsteren min en duk derifra.

Edit; vet ikke om du mente nettsider osv, men det er det innspillet jeg har siden jeg hater å shoppe på senter osv... elsker nettshopping :p

Vet at babybanden.no skal ha stort salg, så jeg venter spent :p De bruker å ha gode priser på ull når de først slår til! Også barnogbaby, de hadde faktisk -25% på ulike ullklær igår, så da fikk frøkna ny ulldress :) Tror også Ellos skal ha stort salg, og der finner man jo mye forskjellig til store og små! Skal kjøpe søsteren min en duk derifra.

Edit; vet ikke om du mente nettsider osv, men det er det innspillet jeg har siden jeg hater å shoppe på senter osv... elsker nettshopping :p
Jeg mente absolutt nettsider, ja! Glemte helt å skrive det. Men jeg har det som deg: Hater shoppingsentere! Føler virkelig det er et mas og å kaste bort dagen å henge på shoppingsentere. Sitter mye heller hjemme med macn i fanget, utsikten i bakgrunnen, rolig julemusikk og en god kopp te... :happy:

Takk for bra tips!

Flere som har tips om gode tilbud?

Babyshop.no har black week:)

25% på alt på Kitchn :) Ellers er jeg også spent på om det blir noe spennende på Babybanden og på Lillelamklær :) Og så ser jeg etter regnklær til meg selv :p

ImageUploadedByBV Forum1480178757.915034.jpg
Hadde skrevet om dette men all teksta ble borte og rekker ikke skrive nytt nå ;)

Back
Topp