Black friday

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Noen som har funnet noen fine tilbud?
Ser babybanden.no har satt ned tripptrappstolen til 1199 (fra 1550) og bedsidecrib fra 2599 til 1599. Mye annet er nedsatt der også.
Kan godt hende nyttårssalget er like bra? Men kjenner det klør litt i fingrene.

Tør ikke handle.
Er bare 9+3 ..
Men det klør litt ja.
Skal ha en bedsidecrib.

Kålorm!! Tilbud på masse Stokke på babybanden!!! :D :D :D
Jaaa jeg veit det! Sitter jo og vrir meg her for jeg klarer ikke bestemme om jeg skal ha hvit eller grågrønn tripptrapp eller om jeg skal ha bugaboo med løpechassis (fornuft) eller trailz (følelser).

Har ikke handlet til lille men storesøster fikk seg nye sko i dag :) 650kr for ecco Goretex sko. Så da satser vi på at hun er tørr resten av vinteren.

Jaaa jeg veit det! Sitter jo og vrir meg her for jeg klarer ikke bestemme om jeg skal ha hvit eller grågrønn tripptrapp eller om jeg skal ha bugaboo med løpechassis (fornuft) eller trailz (følelser).
Da har jeg spart svimlende MANGE tusen på å handle på babybanden i dag kontra å handle på babyshop i januar :p vogna var 2500,- billigere enn pakkeløsninga babybanden har til vanlig, og 4500-5000,- billigere enn vanlig pris på babyshop :D
I tillegg endte jeg opp med adapter til 60kr mindre, koppholder som var billigere, stellebag til 2-300kr mindre og dunpose som var satt ned 67% :D oh joy! Her får jeg en mann med sjokk om litt :p Hahaha!

Hvis grågrønn passer hos dere - go for it!
Hvis ikke er hvit ganske nøytral farge som også kan males sånn sett :)
Trailz!!! Hihi :p

Endte jaggu opp med bilstol og bæresele her... :joyful::joyful:
Og jeg som definitivt ikke skulle handle noe til den lille før godt ut på våren!! he he!
Skitt, nå kommer samboeren til å bli lang i maska! :D:p

Har også spart en del på dette salget. Fått bil sete 0-1 år + 1-4 år + isofixbase til 4100. Så føler ikke jeg klage på det. :D

Har ikke handlet til lille men storesøster fikk seg nye sko i dag :) 650kr for ecco Goretex sko. Så da satser vi på at hun er tørr resten av vinteren.
Veldig fornøyd med våres :D

Ser babybanden.no har satt ned tripptrappstolen til 1199 (fra 1550) og bedsidecrib fra 2599 til 1599. Mye annet er nedsatt der også.
Kan godt hende nyttårssalget er like bra? Men kjenner det klør litt i fingrene.

Som jeg skrev på generelt:
Babybanden har justert opp prisen på Stokke Tripp Trapp stolene sine i dag når det er Black Friday. De har kostet 1299 kr i lang tid. Men nå har de skrevet før-pris 1549. Stolen er nedsatt med 23%, så de koster 1199 kr. Fortsatt litt billigere enn før, men smålig å skrive at før-prisen var på 1549 :P Det er billigst på babyshop for øyeblikket

På babyshop koster de 1099 :)

Som jeg skrev på generelt:

På babyshop koster de 1099 :)
Lurte på om kanskje det var noe sånn på gang! Syns liksom ikke tripptrappen var så dyr, mente å huske den kosta rett rundt tusenlappen sist jeg sjekka. Lureri!

Back
Topp