M
Moderator Heidi
Guest
Har handlet på diverse nettbutikker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderte også det men droppet det pga kaos.Vurderer å dra på Norwegian Outlet. Men når jeg ser bildene derfra i dag tidlig blir jeg litt usikkerregner med det roer seg litt utover dagen.
Det var der jeg varVurderer å dra på Norwegian Outlet. Men når jeg ser bildene derfra i dag tidlig blir jeg litt usikkerregner med det roer seg litt utover dagen.
Var du på Vestby?Dro en liten tur men var håpløst. Glade kaos og med en liten som egentlig skulle sove men sov våknet hele tiden så var det bare å dra hjem. Fikk kjøpt en presang da
Nei på kvadratVar du på Vestby?
På outlet i VestbyÅååh. Elsker Fillipa K! Hvor har du handlet?
På outlet i VestbyHvor har du vært da?
Hvilken sportsbutikk var det?Ja! Har handlet vanvittig mye klær til ungene! På sporten kom jeg over 2 vinter jakker+ boblebukse og regntøy til nette sum av 278-, (ny pris 3000 totalt)
Også handlet jeg for 2000-, i en annen klesbutikk! 70% på hele butikken! Aner ikke hva nypris var..men mange tusen!så nå er julegavene til barna i boks
![]()
På outlet i Vestby![]()
Haha jaOg du overlevde? Alle lemmer henger fast? Så helt kaos ut på bildene på nett![]()