BLACK FRIDAY!!

Skal ha med vesla og kjøpe noen julegaver når hun er ferdig på skolen. Spent på hvordan tilstanden er her i området!

Gidder ikke :P greit det er salg å man kan gjøre kupp. Men alle de folka, blir svett av tanken. Å har så mye jeg skal i dag uansett. At orker ikke mer stress i dag!

Gidder virkelig ikke å ut å handle! Tipper svimmelheten ikke blir noe bedre av det :p men skal se litt på nett :)

Nei, vil ikke meg selv så vondt! Men skal se litt på nett etterpå. ☺

Dro en liten tur men var håpløst. Glade kaos og med en liten som egentlig skulle sove men sov våknet hele tiden så var det bare å dra hjem. Fikk kjøpt en presang da

Har handlet noen julegaver på nett. Butikkene har jeg ingen planer om å besøke i dag. Så vondt vil jeg ikke meg selv ;).

Babybanden har justert opp prisen på Stokke Tripp Trapp stolene sine i dag når det er Black Friday. De har kostet 1299 kr i lang tid. Men nå har de skrevet før-pris 1549. Stolen er nedsatt med 23%, så de koster 1199 kr. Fortsatt litt billigere enn før, men smålig å skrive at før-prisen var på 1549 :P Det er billigst på babyshop for øyeblikket.

Ja! Har handlet vanvittig mye klær til ungene! På sporten kom jeg over 2 vinter jakker+ boblebukse og regntøy til nette sum av 278-, (ny pris 3000 totalt)

Også handlet jeg for 2000-, i en annen klesbutikk! 70% på hele butikken! Aner ikke hva nypris var..men mange tusen! :p så nå er julegavene til barna i boks :D

Ja! Har handlet vanvittig mye klær til ungene! På sporten kom jeg over 2 vinter jakker+ boblebukse og regntøy til nette sum av 278-, (ny pris 3000 totalt)

Også handlet jeg for 2000-, i en annen klesbutikk! 70% på hele butikken! Aner ikke hva nypris var..men mange tusen! :p så nå er julegavene til barna i boks :D
Hvilken sportsbutikk var det?

Back
Topp